Pro většinu obchodních odvětví platí, že bez telefonování to nejde. Oslovování klientů přes telefon je stále jednou z nejúspěšnějších metod akvizice nové klientely.…
Obsahový marketing (v angličtině „content marketing“) je skvělý způsob, jak…
Zjistit příčinu toho, proč obchod nevyšel, je někdy až překvapivě zapeklitý…
Prodej současným a bývalým klientům je u mnoha společností daleko…
Většina obchodníků není odpovědná pouze za prodej, ale i za následné…
Nastavování cen pro potenciální zákazníky je jedno z nejzásadnějších…
Víte, jak se pozná skutečně dobrý prodejce? Tak, že dovede svůj styl…
Obsah vašich marketingových a prezentačních materiálů nemusí být nudný,…
Efektivní prodej po telefonu je skutečné umění. Ale je to umění, kterému se…
Ať už se věnujete prodeji v jakémkoliv odvětví, obecné vzorce se u…
„Hluchým místem“ při hovoru s klientem myslíme situaci, kdy zástupce…
První schůzka s klientem zpravidla rozhodne, jestli od vás zákazník váš…
Čím kratší dobu trvá prodejní cyklus od okamžiku prvního kontaktu s …