Co odpovědět, když po vás klient během schůzky chce slevu Sleva z plné ceny produktu může být mocný přesvědčovací nástroj i nepříjemnost, se kterou si musí obchodník umět poradit, aby neprodával svůj produkt pod cenou.…
Jak poznat, že váš zákaznický servis není dostatečně dobrý? Podle těchto šesti znamení Je váš systém zákaznické péče efektivní? Jsou klienti spokojeni? Na tyto…
Osobní audit obchodníka: Udělejte si revizi svých obchodních technik Je poměrně lehké „usnout na vavřínech“, spadnout do určité rutiny a přestat…
Pět tipů, jak si zajistit větší loajalitu klientů Udržet si klienta je ve většině případů snazší, levnější a časově méně…
Prvních několik minut obchodní schůzky je klíčových. Co během nich musíte udělat? Pravdou je, že o úspěchu nebo neúspěchu obchodu je většinou rozhodnuto v&…
Procházíte propadem v prodeji? Poradíme vám, jak se vrátit zpět do zelených čísel Období útlumu je běžné ve všech prodejních profesích i ve všech odvětvích…
Co dělat, když si chce potenciální B2B klient nabízenou službu řešit interně Firmy se v mnohých případech pokouší snižovat náklady tím, že se rozhodnou…
Nereagují adresáti na vaše e-maily? Neumíte vzbudit pocit urgence Proč mnoho e-mailových nabídek zůstává nezodpovězených, případně rovnou…
Skryté obavy klienta: Jak je využít při obchodní schůzce Z obchodního hlediska má pro prodejce strach klienta velký význam.…
Generace Z: Jak úspěšně prodávat mladým zákazníkům Mladí lidé vždy byli a budou nositeli touhy po změně, inovaci a…
Chyby, které nesmíte dělat, pokud mluvíte s klienty po telefonu I přes limity, které telefonnímu prodeji před mnoha lety nastavilo GDPR,…
Osm kroků ke zvýšení loajality zákazníků skrz klientský servis Zákaznická péče je alfou a omegou spokojenosti klientů. Začíná už prvním…
Pět vlastností, které musí mít obsah, který má potenciál stát se virálním na sociálních sítích Sociální sítě a jejich propojenost otevřely dosud nevídané možnosti…