Marketing - zprávy z HR

Jak efektivně komunikovat se zaměstnanci pracujícími na dálku

Žijeme v době, kdy se všechno kolem nás mění vskutku závratným tempem, a i komunikační prostředky se v posledních 100 letech několikrát rapidně změnily, aniž by nás…

Jak předejít ztrátě dat a výpadku IT systémů

Jak předejít ztrátě dat a výpadku IT systémů

Ztráta dat zapříčiněná narušením kybernetické bezpečnosti nebo výpadkem IT…

Článek v rámci předplatného Čtyři tipy, jak ihned vylepšit vaše schopnosti prodeje po telefonu

Ať už berete telefonní prodej jako nutné zlo nebo vás naopak baví, jedná se…

Článek v rámci předplatného Co to je „obsahový marketing“ a jak jej lze nejlépe využít?

V současné době můžeme pozorovat významné změny a posuny v marketingové…

Článek v rámci předplatného Jak od stávajících klientů získávat kontakty na nové potenciální zákazníky?

Odkazování na nové potenciální zákazníky přímo vašimi současnými klienty je…

Článek v rámci předplatného Jak získat důvěru klienta snadno a rychle v osmi krocích

Vybudování důvěry u zákazníka je jedním ze zásadních úkolů prodejce. Ať už…

Článek v rámci předplatného Jak se vyhnout slevové spirále a konečně prodávat váš produkt za plnou cenu

Musíte často při prodeji snižovat cenu, abyste obchod úspěšně uzavřeli?…

Článek v rámci předplatného Vyvarujte se fatálních chyb sociálního marketingu

Na sociálních sítích se snadno tvoří komunity a dovedou se na nich…

Článek v rámci předplatného Čtyři důvody, proč i introvert může být dobrým obchodníkem

Když se řekne „prodejce“, většina lidí si asi v první chvíli vybaví někoho…

Článek v rámci předplatného Stačí nepatrně změnit přístup a můžete se ihned stát lepším prodejcem

Chcete v krátkém časovém horizontu vylepšit své prodejní výsledky? Chcete…

Článek v rámci předplatného Jak co nejdříve poznat klienta, který se vám nevyplatí

Není klient jako klient. A ne vždy se uzavření obchodu vyplatí. Existují…

icon Češi se kvůli covidu naučili platit kartou. V restauraci utrácí o 133 % více než před pandemií

Gastronomii a cestovnímu ruchu se po dvouletém útlumu opět začínají vracet…

Článek v rámci předplatného Fatální chyby, kterých se nikdy nesmíte dopustit během obchodí schůzky

Každý obor je trochu specifický a každý klient je trochu jiný. I přesto se…

Výpis 274286 z celkem 4675