Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 6 tipů, jak motivovat pracovníky zákaznického servisu a mít tak spokojenější klienty

Angažovanost pracovníků společnosti, kteří jsou v přímém kontaktu s klienty, je základním stavebním kamenem zákaznického servisu a zároveň klíčem ke spokojenosti…

Článek v rámci předplatného Může vám příliš mnoho prodejní praxe spíše uškodit?

Prakticky ve všech oborech lidské činnosti i profesního uplatnění platí, že…

Článek v rámci předplatného Čtyři obecná pravidla prodeje v době krize

Zdá se, že krizové situace se v blízké době nepřestanou našim končinám…

Článek v rámci předplatného Tři příklady, jak nezačínat hovor s klientem při telefonním prodeji

Úvodní věta telefonního hovoru s potenciálním klientem je ta nejdůležitější…

icon V prvním kvartále 2022 rostla e-commerce o 9 %

Oblast e-commerce v České republice stále roste. Za první tři měsíce…

Článek v rámci předplatného Přestaňte být upovídaným prodejcem a raději klientům naslouchejte

Stále příliš mnoho prodejců přemýšlí nad tím, co by měli klientům říci,…

Článek v rámci předplatného Chyby, které vám znemožňují naplnit svůj prodejní potenciál

Úspěšný prodej je tak trochu magie. I když máte všechny potřebné…

Článek v rámci předplatného Tipy, jak získat loajální klientelu

Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké…

Článek v rámci předplatného Pět fatálních chyb při prodeji

Každý obchodník se během své praxe dopouští více či méně závažných chyb,…

Článek v rámci předplatného Čtyři techniky, díky kterým zvýšíte průměrnou hodnotu vašich prodejů

Trápí vás nízká průměrná hodnota vašich prodejů? Rádi byste prodávali…

Článek v rámci předplatného Pět vlastností potenciálního klienta, se kterým nemá cenu ztrácet čas

Dobrý prodejce musí umět rozpoznat, jestli má vůbec smysl se u konkrétních…

František Zeman, Algotech

icon I na home office je třeba si zachovat pracovní návyky

Ještě před dvěma lety se většina zaměstnavatelů obávala nabízet home office…

Článek v rámci předplatného Jak během schůzky přesvědčit potenciálního klienta v pěti krocích

I když mnozí z nás věří, že se rozhodujeme čistě racionálně, pravda je…

Výpis 300312 z celkem 4675