Čtyři otázky, které by měly z vaší strany zaznít při schůzce s B2B klientem I když má „business-to-business“ obchodování mnoho společného s B2C prodejem a řada principů a pravidel platí pro obě dvě tyto oblasti, přeci jenom má B2B určitá…
Pět tipů, jak v krátkém čase vylepšit své obchodní výsledky Rádi byste zlepšili své obchodní výsledky? Procházíte ne zcela úspěšným…
Čtyři charakteristiky efektivního zákaznického servisu Klientský servis hraje klíčovou roli ve spokojenosti a loajalitě zákazníků.…
Poslední dva roky se svět radikálně změnil a my s ním. Několik vln…
Jak by měl vypadat e-mail s nabídkou pro klienta? Komunikace přes e-mail má svá specifika. Jelikož se jedná o levný, rychlý a…
Když se klient přestane ozývat, aneb Jak nenechat obchod „vyšumět“ Mnoho obchodů nevyjde z toho důvodu, že klient nabídku jednoduše odmítne. V…
Obchodníci často zalhcují klienta informacemi. Proč je důležité toto nikdy nedělat? Stává se vám, že máte schůzku s klientem, pro kterého je váš produkt zcela…
Oslí můstky, díky kterým můžete při schůzce s klientem přejít k podpisu smlouvy Jestliže obchodní schůzka probíhá, jak má, dostatečně jste zanalyzovali…
3 tipy, jak udělat z jednorázového klienta dlouhodobého Získat nového klienta stojí v průměru pětkrát více, než si udržet toho…
4 základní charakterové typy klientů (a jak s nimi pracovat) Každý jednotlivý případ v obchodě je individuální a je potřeba jej také tak…
Fatální chyby při psaní e-mailů (ať už klientům nebo kolegům) I přes nesčetné množství různých komunikačních kanálů se stále velká část…
Jak překonat strach z odmítnutí ze strany klienta Strach z odmítnutí ze strany potenciálního zákazníka je poměrně častý…
Pět nejlepších zdrojů kontaktů na nové potenciální klienty Bez kvalitních kontaktů na nové potenciální klienty nemůže ani hvězdný…