Co dělat, když se klientovi nelíbí vysoká cena vašeho produktu

Nespokojenost s cenou je jednou z nejčastějších výhrad ze strany potenciálních klientů. Většinou se totiž mezi vaší konkurencí najde někdo, kdo zdánlivě podobný produkt nabízí levněji. A klientovi tak přijde vaše cena přemrštěná. Často i za situace, kdy je váš produkt, vzhledem ke svým vlastnostem, objektivně pro klienta lepší i ekonomicky výhodnější. Jít s cenou dolů není vždy výhodné ani možné. Co tedy můžete jako prodejce dělat, když se klientovi nelíbí částka, kterou za nabízený produkt požadujete?

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.