Každý prodejce je jiný a každý má jedinečný prodejní styl. Navíc je nutné ke každému klientovi přistupovat individuálně a přizpůsobit se jeho stylu komunikace a…
Dávat při prodeji do popředí cenu je mnohdy nevýhodné pro všechny…
SEO v marketingu hraje zásadní roli – pomůže vám na web přivést nové…
Procházíte propadem v prodejních číslech? Nedaří se vám, ať už krátkodobě…
TikTok v posledních letech zažívá překotný růst a už dávno nejde jen o…
Schůzka s klientem probíhala dobře, klient očividně váš produkt potřeboval,…
Zákaznický servis hraje klíčovou roli v tom, jak klienti vnímají celou…
Chcete se stát lepším obchodníkem a snáz dosahovat svých měsíčních,…
S tím, že pro velkou část klientů je cena rozhodující faktor, bojuje…
Obchodní setkání s klientem je pouze jednou z fází prodejního cyklu, ale dá…
Jak funguje postupné uzavírání obchodu? Tato taktika spočívá v tom, že si v…
Svět retailu se v posledních letech velmi rychle a výrazně mění. Nároky…
Na rozhněvaného zákazníka narazí čas od času každý prodejce či zaměstnanec…