Někdy méně znamená více. Co se týče kontaktů na potenciální klienty, platí pravidlo, že kvalita předčí kvantitu. Pokud máte stovky kontaktů, ale jejich kvalita…
I když má „business-to-business“ obchodování mnoho společného s B2C…
Rádi byste zlepšili své obchodní výsledky? Procházíte ne zcela úspěšným…
Klientský servis hraje klíčovou roli ve spokojenosti a loajalitě zákazníků.…
Poslední dva roky se svět radikálně změnil a my s ním. Několik vln…
Komunikace přes e-mail má svá specifika. Jelikož se jedná o levný, rychlý a…
Mnoho obchodů nevyjde z toho důvodu, že klient nabídku jednoduše odmítne. V…
Stává se vám, že máte schůzku s klientem, pro kterého je váš produkt zcela…
Jestliže obchodní schůzka probíhá, jak má, dostatečně jste zanalyzovali…
Získat nového klienta stojí v průměru pětkrát více, než si udržet toho…
Každý jednotlivý případ v obchodě je individuální a je potřeba jej také tak…
I přes nesčetné množství různých komunikačních kanálů se stále velká část…
Strach z odmítnutí ze strany potenciálního zákazníka je poměrně častý…