Procházíte obdobím propadu obchodů? Poradíme vám, jak zase začít prodávat Každému obchodníkovi se čas od času stane, že mu klesnou prodejní čísla. Důvodů může být celá řada, ať už těch, které obchodník může ovlivnit, nebo těch, které…
4 tipy, jak formulovat nabídku tak, aby ji klient neodmítnul Jedna věc se dá říct nespočtem různých způsobů. Obsah vaší nabídky často…
Specifika B2B obchodování: Jak uspět při oslovování firemních klientů Někdy se říká, že B2B obchodování je akorát převlečené B2C obchodování,…
3 tipy, co dělat, když má klient kromě vaší nabídky ještě nabídku konkurence V prakticky všech oborech se stává, že klienti neváhají jít k více…
Co dělat, když se klientovi nelíbí vysoká cena vašeho produktu Nespokojenost s cenou je jednou z nejčastějších výhrad ze strany…
Čtyři tipy, jak více prodávat Rádi byste navýšili své prodeje? Nejste spokojení se svými obchodními…
Tipy, jak na klienta během obchodní schůzky zapůsobit dobrým dojmem Sympatie ze strany klienta vůči prodejci jsou v úspěšném dotažení obchodu…
Když obchody nejdou: Co dělat při propadu vašich prodejů Každý obchodník někdy zažil situaci, kdy se mu přestalo dařit. To, jestli…
Pokud chcete před klientem působit profesionálně, nedělejte těchto pět věcí Ať už je váš prodejní styl jakýkoliv, ať už jste extrovertní, žoviální,…
V jednoduchosti je síla: Jak zajistit, že vaší nabídkou klienta doopravdy zaujmete Zákazníci dnes mají ve většině oborů možnost vybírat si z celé řady…
Čtyři zásady úspěšné komunikace s klientem Efektivní komunikace tvoří základ jak mezilidských vztahů, tak i vztahů…
„Small talk“, neboli „neformální pokec“. Jak jej používat při schůzkách s klientem V návodech a knihách pro obchodníky se často dočteme, že bychom na začátku…
Máte malou prodejní úspěšnost? Možná je problém v kvalitě vašich kontaktů Někdy méně znamená více. Co se týče kontaktů na potenciální klienty, platí…