Čtyři základní osobnostní typy klientů. A tipy, jak k nim přistupovat

V dnešní době se již nenosí paušální řešení, která jsou stejná pro všechny. Automatizace, digitalizace, personalizace – díky tomu všemu jsou dnes zákazníci zvyklí na to, že jejich produkty a služby jsou jim šité na míru. Dnes již platí, že aby vaše nabídka klienta zaujala, je nutné, aby byla upravená na míru jeho osobnostnímu typu. Uvádíme, jak ve třech krocích zjistit typ klienta a jak mu náležitě upravit nabídku.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.