Na rozhněvaného zákazníka narazí čas od času každý prodejce či zaměstnanec zákaznického servisu. I když byste se měli co nejvíce snažit podobným situacím předcházet,…
Angažovanost pracovníků společnosti, kteří jsou v přímém kontaktu s …
Prakticky ve všech oborech lidské činnosti i profesního uplatnění platí, že…
Zdá se, že krizové situace se v blízké době nepřestanou našim končinám…
Úvodní věta telefonního hovoru s potenciálním klientem je ta nejdůležitější…
Oblast e-commerce v České republice stále roste. Za první tři měsíce…
Stále příliš mnoho prodejců přemýšlí nad tím, co by měli klientům říci,…
Úspěšný prodej je tak trochu magie. I když máte všechny potřebné…
Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké…
Každý obchodník se během své praxe dopouští více či méně závažných chyb,…
Trápí vás nízká průměrná hodnota vašich prodejů? Rádi byste prodávali…
Dobrý prodejce musí umět rozpoznat, jestli má vůbec smysl se u konkrétních…
Ještě před dvěma lety se většina zaměstnavatelů obávala nabízet home office…