Jak získat důvěru klienta snadno a rychle v osmi krocích Vybudování důvěry u zákazníka je jedním ze zásadních úkolů prodejce. Ať už je produkt, který nabízíte, sebelepší, klient s vámi obchod neuzavře, pokud mu nejste…
Jak se vyhnout slevové spirále a konečně prodávat váš produkt za plnou cenu Musíte často při prodeji snižovat cenu, abyste obchod úspěšně uzavřeli?…
Vyvarujte se fatálních chyb sociálního marketingu Na sociálních sítích se snadno tvoří komunity a dovedou se na nich…
Čtyři důvody, proč i introvert může být dobrým obchodníkem Když se řekne „prodejce“, většina lidí si asi v první chvíli vybaví někoho…
Stačí nepatrně změnit přístup a můžete se ihned stát lepším prodejcem Chcete v krátkém časovém horizontu vylepšit své prodejní výsledky? Chcete…
Jak co nejdříve poznat klienta, který se vám nevyplatí Není klient jako klient. A ne vždy se uzavření obchodu vyplatí. Existují…
Gastronomii a cestovnímu ruchu se po dvouletém útlumu opět začínají vracet…
Fatální chyby, kterých se nikdy nesmíte dopustit během obchodí schůzky Každý obor je trochu specifický a každý klient je trochu jiný. I přesto se…
Šest osvědčených rad, které vám pomohou více prodávat Každý prodejce je jiný a každý má jedinečný prodejní styl. Navíc je nutné…
Jak při prodejní schůzce odvrátit pozornost od ceny produktu k jeho hodnotě Dávat při prodeji do popředí cenu je mnohdy nevýhodné pro všechny…
SEO v marketingu hraje zásadní roli – pomůže vám na web přivést nové…
Nedaří se vám v prodeji? Možná děláte jednu z těchto tří fatálních chyb Procházíte propadem v prodejních číslech? Nedaří se vám, ať už krátkodobě…
TikTok v posledních letech zažívá překotný růst a už dávno nejde jen o…