Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Jak připravit kvalitní scénáře a osnovy pro telefonní prodej

Proč jsou scénáře pro telefonní operátory call centra důležité? Protože do nich můžete zakomponovat moderní prodejní prvky, které výrazně zvýší úspěšnost telefonátů,…

Článek v rámci předplatného Pět smrtelných hříchů zákaznického servisu

Zákaznický servis hraje v loajalitě klienta zcela klíčovou roli a naopak v …

Článek v rámci předplatného Tipy, jak se psychicky vyrovnat s neúspěchem v prodeji

Neúspěch patří k obchodu od nepaměti. Jestliže ovšem umíte překonat…

Článek v rámci předplatného 4 otázky, na které musíte znát odpověď, než dáte klientovi nabídku

Před každou nabídkou ze strany prodejce musí proběhnout něco, čemu se říká…

Článek v rámci předplatného Zpět k základům: Osm klíčových pravidel úspěšného prodeje

I když je nutné jít s dobou, sledovat moderní trendy a uzpůsobovat své…

Článek v rámci předplatného Status quo coby největší nepřítel prodeje. 5 tipů, jak ho prolomit.

Mnoho potenciálních zákazníků má podvědomý strach ze změny. A je to zcela…

Článek v rámci předplatného Začínáte s prodejem? Máme pro vás sedm základních rad

Pokud jste v prodeji noví, máte štěstí, že se můžete opřít o časem…

Online mentoring

icon Hybridní model fungování klade nové požadavky na řadové zaměstnance i jejich vedení. On-line mentoring pomáhá uspět v novém normálu

V posledním roce a půl více než polovina firem zásadně změnila svou…

Článek v rámci předplatného 3 tipy, jak oslovit potenciální klienty, kteří vás už jednou odmítli

To, že vaši nabídku klient jednou odmítne, neznamená, že své negativní…

Článek v rámci předplatného Pět psychologických triků, které vám pomohou lépe prodávat

Úspěšný prodejce musí umět rozpoznávat lidské emoce, komunikovat, vciťovat…

Článek v rámci předplatného Čelíte propadu v prodeji? 5 věcí, které musíte začít ihned dělat

Občasným propadům v prodejních číslech se žádný obchodní zástupce nevyhne.…

Článek v rámci předplatného Sedm chyb, kvůli kterým se vám nedaří uzavírat obchody

Celou řadu obchodů se bohužel kvůli chybám na straně prodejce nepodaří…

Článek v rámci předplatného Čtyři důvody, proč se prodejce nikdy nesmí přestat vzdělávat

Obchodník se musí neustále vyvíjet, vzdělávat, znát nové trendy, být…

Výpis 339351 z celkem 4675