Čtyři charakteristiky zákaznické péče, díky které vám budou vaši klienti věrní Zákaznický servis hraje klíčovou roli v tom, jak klienti vnímají celou danou značku. A proto hraje péče o klienty tak výraznou roli i v jejich věrnosti. Perfektní…
Chcete snáz dosahovat svých prodejních cílů? Máme tipy, jak na to Chcete se stát lepším obchodníkem a snáz dosahovat svých měsíčních,…
Několik tipů, jak reagovat, když klienta zajímá jenom cena S tím, že pro velkou část klientů je cena rozhodující faktor, bojuje…
Pět věcí, které je potřeba mít při obchodní schůzce vždy na paměti Obchodní setkání s klientem je pouze jednou z fází prodejního cyklu, ale dá…
Účinná prodejní technika s názvem „postupné uzavíraní obchodu“ Jak funguje postupné uzavírání obchodu? Tato taktika spočívá v tom, že si v…
Svět retailu se v posledních letech velmi rychle a výrazně mění. Nároky…
Zásady jednání s rozzlobeným zákazníkem Na rozhněvaného zákazníka narazí čas od času každý prodejce či zaměstnanec…
6 tipů, jak motivovat pracovníky zákaznického servisu a mít tak spokojenější klienty Angažovanost pracovníků společnosti, kteří jsou v přímém kontaktu s …
Může vám příliš mnoho prodejní praxe spíše uškodit? Prakticky ve všech oborech lidské činnosti i profesního uplatnění platí, že…
Čtyři obecná pravidla prodeje v době krize Zdá se, že krizové situace se v blízké době nepřestanou našim končinám…
Tři příklady, jak nezačínat hovor s klientem při telefonním prodeji Úvodní věta telefonního hovoru s potenciálním klientem je ta nejdůležitější…
Oblast e-commerce v České republice stále roste. Za první tři měsíce…
Přestaňte být upovídaným prodejcem a raději klientům naslouchejte Stále příliš mnoho prodejců přemýšlí nad tím, co by měli klientům říci,…