Stávající klienti jsou většinou skvělým zdrojem referencí a dalších prodejů v rámci dlouhodobé spolupráce s dotyčným zákazníkem. Někdy se ale vyskytnou klienti,…
Proč jsou scénáře pro telefonní operátory call centra důležité? Protože do…
Zákaznický servis hraje v loajalitě klienta zcela klíčovou roli a naopak v …
Neúspěch patří k obchodu od nepaměti. Jestliže ovšem umíte překonat…
Před každou nabídkou ze strany prodejce musí proběhnout něco, čemu se říká…
I když je nutné jít s dobou, sledovat moderní trendy a uzpůsobovat své…
Mnoho potenciálních zákazníků má podvědomý strach ze změny. A je to zcela…
Pokud jste v prodeji noví, máte štěstí, že se můžete opřít o časem…
V posledním roce a půl více než polovina firem zásadně změnila svou…
To, že vaši nabídku klient jednou odmítne, neznamená, že své negativní…
Úspěšný prodejce musí umět rozpoznávat lidské emoce, komunikovat, vciťovat…
Občasným propadům v prodejních číslech se žádný obchodní zástupce nevyhne.…
Celou řadu obchodů se bohužel kvůli chybám na straně prodejce nepodaří…