Neúspěch vždy patřil k obchodu a vždy k němu patřit bude. Top obchodníci se naučili nejen psychicky dobře vyrovnávat s dílčími i většími neúspěchy, ale především se…
Jedním z cílů prodejce je co nejrychleji a nejefektivněji zjistit potřeby…
Jak se mění svět prodeje i očekávání klientů, tak je potřeba posouvat i váš…
Jistě každý prodejce někdy zažil klienta, u kterého si po určité době říká,…
Jedním z tahounů druhého ročníku Czech Industry Photo v Praze je…
Roky 2020 a 2021 přinesly nečekané a bezprecedentní změny v oblasti…
V prodeji platí, že to, co nabízíte za řešení a za produkty, je až…
Coby prodejce mnoho věcí neovlivníte. Například stav trhu, kupní síla,…
Udržet klientovu pozornost během obchodní schůzky je zcela zásadní pro…
Klienti často chodí za obchodníky s tím, že by něco rádi koupili. To však…
Lidé často úspěšným jedincům kolem sebe závidí jejich úspěchy, ale už si…
Každý prodejce cítí před každou obchodní schůzkou nebo prezentací větší či…
Content marketing (nebo také obsahový marketing) představuje reklamu, která…