Jak dotáhnout obchod do konce a zabránit tomu, aby se klient odmlčel Mnoho prodejů skončí tím, že prodejce je požádán, aby zaslal nabídku e-mailem, ale od klienta nikdy žádnou odpověď nedostane a řada obchodů tak jednoduše „vyšumí“ a…
Pět frází, které snižují vaše šance na úspěšné uzavření obchodu Jednu a tu samou věc lze říct mnoha různými způsoby. A různé výrazy evokují…
Šest psychologických triků, které vám pomohou při schůzce s klientem Aniž bychom si to uvědomovali, v našem rozhodování hrají klíčovou emoce a…
Čtyři rady, jak značku vašeho produktu odlišit od konkurence Značka produktu, který nabízíte, a její vnímání zákazníky má přímou…
Procházíte propadem v prodeji? 4 oblasti, na které se musíte zaměřit Každý prodejce si někdy prochází propadem v prodejních číslech. To zkrátka…
Praktické tipy, jak obchody uzavírat rychleji Prodejní cyklus je vlastně jakýsi životní proces vašeho klienta, kde na…
6 signálů, podle kterých poznáte, že se vám klient nadále nevyplatí Stávající klienti jsou většinou skvělým zdrojem referencí a dalších prodejů…
Jak připravit kvalitní scénáře a osnovy pro telefonní prodej Proč jsou scénáře pro telefonní operátory call centra důležité? Protože do…
Pět smrtelných hříchů zákaznického servisu Zákaznický servis hraje v loajalitě klienta zcela klíčovou roli a naopak v …
Tipy, jak se psychicky vyrovnat s neúspěchem v prodeji Neúspěch patří k obchodu od nepaměti. Jestliže ovšem umíte překonat…
4 otázky, na které musíte znát odpověď, než dáte klientovi nabídku Před každou nabídkou ze strany prodejce musí proběhnout něco, čemu se říká…
Zpět k základům: Osm klíčových pravidel úspěšného prodeje I když je nutné jít s dobou, sledovat moderní trendy a uzpůsobovat své…
Status quo coby největší nepřítel prodeje. 5 tipů, jak ho prolomit. Mnoho potenciálních zákazníků má podvědomý strach ze změny. A je to zcela…