Jak při prodejní schůzce odvrátit pozornost od ceny produktu k jeho hodnotě

Dávat při prodeji do popředí cenu je mnohdy nevýhodné pro všechny zúčastněné. Z pohledu obchodníka si zaděláváte na to, že klient koupí nejlevnější a nejokleštěnější verzi vašeho produktu, anebo přejde k levnější konkurenci. Klient tak navíc získá podřadný produkt nebo produkt v základní verzi, může být nespokojený a do budoucna se již na daného dodavatele vůbec neobrátit. Přitom stačí poměrně málo k tomu, aby se obchod a jeho uzavření netočily pouze okolo ceny. V tomto článku se podíváme na to, jak odvrátit při schůzce s klientem pozornost od ceny produktu spíše k jeho hodnotě, výhodnosti a unikátnosti.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.