4 vlastnosti moderního zákazníka, které musí prodejci reflektovat Průměrný spotřebitel dnešní doby se v mnohém liší od spotřebitelů před deseti nebo dvaceti lety. Jak se vyvíjí prodejní techniky, marketingové strategie i moderní…
Sofistikované algoritmy, kterým se říká v IT světě umělá inteligence, je…
Když se zákazník rozčílí: Tři tipy, jak tuto situaci zvládnout Naštvaný zákazník představuje pro pracovníka zákaznického servisu velkou…
Česká osobní auta loni opět zestárla, na průměrných 15,6 let. Tuzemský…
Základní poučky pro ty, kteří prodávají po telefonu Telefonní prodej má v obchodním světě stále své místo jak v B2C tak i v B2B…
Jak vyvolat u klienta pocit urgence a uzavírat obchody rychleji Asi každý obchodní zástupce tuto situaci někdy zažil. Klient projeví zájem,…
Jak organizace rostou, objevujeme na úrovni týmů a vedení řadu interních…
Jeden z nejvýznamnějších českých e-commerce veletrhů se po roční odmlce…
3 ozkoušené techniky, díky kterým ihned vylepšíte své obchodní výsledky Snažíte se vylepšit své obchodní výsledky? Jste začínající nebo už zkušený…
V pondělí 24. ledna byl zahájen 2. ročník společného vzdělávacího projektu…
Čtyři tipy, jak se při prodeji vyhnout strachu z odmítnutí Strach z odmítnutí ze strany klienta bohužel stojí za mnoha neúspěšnými…
4 tipy, jak si při prodeji udržet vždy pozitivní přístup Každý prodejce, pokud chce dosáhnout úspěchu, se musí naučit udržet si…
3 tipy, jak zabránit tomu, aby klient odmítl nabídku kvůli vysoké ceně Znáte nejčastější chyby, které prodejci dělají při dojednávání ceny…