I když mnozí z nás věří, že se rozhodujeme čistě racionálně, pravda je taková, že naše rozhodnutí se z drtivé části odehrávají na emoční úrovni. A to platí i v…
Neúspěch patřil k obchodu odjakživa. Každý prodejce se čas od času dostane…
Založit a udržovat na stránkách vaší firmy kvalitní a obsahově hodnotný…
Poznatky z psychologie mají mnoho praktických využití. A jedním z nich je i…
Mezi tím, jak vnímáte vaši značku vy a tím, jak ji vidí vaši zákazníci,…
V rámci prodeje se ze strany potenciálních zákazníků každý prodejce setkává…
Po neúspěšném pokusu o uzavření obchodu je dobré udělat si audit právě…
Průměrný spotřebitel dnešní doby se v mnohém liší od spotřebitelů před…
Sofistikované algoritmy, kterým se říká v IT světě umělá inteligence, je…
Naštvaný zákazník představuje pro pracovníka zákaznického servisu velkou…
Česká osobní auta loni opět zestárla, na průměrných 15,6 let. Tuzemský…
Telefonní prodej má v obchodním světě stále své místo jak v B2C tak i v B2B…
Asi každý obchodní zástupce tuto situaci někdy zažil. Klient projeví zájem,…