Nine unusual, yet effective sales tips

Devět neobvyklých, ale užitečných prodejních tipů

The modern age requires a modern attitude. This applies even more to sales. Here are nine unusual and original tips on how to sell better that you will not be likely to encounter elsewhere.

There is no B2B sales

According to a LinkedIn Pulse article, B2B sales is practically non-existent. You always have to be selling to the person (or group) that you are currently talking to.

Simple means powerful

The simpler the better. Write e-mails so that even second graders can understand them. Literally.

No blaming customers

You can never directly or indirectly blame the client for anything, and never make them feel guilty, even if they don't call you back when they promised they would.

The status quo is an enemy

Be slighty sceptical and ask questions that will make the client think about the situation from a new viewpoint.

Mornings are best for sales 

People are often open to new possibilities early in the morning, they are more honest and they're ready to do business.

No insults

Don't badmouth your competition or your client's competition. It makes you look unprofessional and untrustworthy.

Have clear goals

Write down your goals and plans on a piece of paper (monthly sales, commissions, number of clients, things you want to buy, etc) and put it on the table next to your computer.

There is power in stories

Your sales presentation should work as a regular story, with all its aspects (good, evil, plot, ending, etc.)

Music

Listen to your favourite music before you go to an important meeting. Ideally, it should be music that always gives you an energy boost. 

 

-mm-

    Devět neobvyklých, ale užitečných prodejních tipů

    Moderní doba vyžaduje moderní přístupy. Dvojnásob to potom platí i u prodeje. Zde je devět neobvyklých a originálních tipů, jak lépe prodávat, na které jen tak nikde jinde nenarazíte.

    B2B prodej neexistuje

    Podle článku na LinkedIn Pulse B2B obchod prakticky neexistuje. Vždy totiž musíte prodávat danému člověku (nebo skupině), se kterým aktuálně jednáte.

    V jednoduchosti je síla

    Čím jednodušší, tím lepší. Pište e-maily tak, aby jim rozuměli i děti ze druhé třídy. Doslova.

    Žádný nátlak

    Klienta nesmíte nikdy z ničeho přímo ani nepřímo obviňovat nebo se jej snažit donutit činit provinile. Ani pokud se například neozve, i když vám to slíbil.

    Status quo je nepřítel

    Buďte nepatrně skeptičtí a pokládejte klientovi otázky, které ho donutí přemýšlet nad svou situací nově. Cílem je narušit klientovo status quo, které je nepřítelem prodeje.

    Ráno se nejlépe prodává

    Na začátku dne jsou lidé často nejvíce otevřeni novým možnostem, jsou upřímnější a mají více náladu na obchod.

    Pomlouvat se nevyplácí

    Nepomlouvejte ani vaší konkurenci, ani konkurenci klienta. Činí vás to neprofesionálními a nevěrohodnými.

    Mějte své cíle stále na očích

    Napište si vaše cíle a plány na papír (měsíční výše prodeje, výše provize, počet klientů, věc, kterou si chcete koupit apod.) a připněte si je na nástěnku k počítači.

    V příbězích je síla

    Vaše prodejní prezentace by měla fungovat jako regulérní příběh. Se všemi aspekty, které se k tomu pojí (dobro, zlo, zápletka, rozuzlení apod.)

    Hudba

    Poslouchejte vaši oblíbenou hudbu předtím, než jdete na důležité jednání. Ideálně tu, která vás vždy dobije energií.

     

    -mm-

    Zdroj: LinkedIn Pulse - blogovací platforma sociální sítě LinkedIn
    Zobrazit přehled článků ze zdroje LinkedIn Pulse
    Štítky: Prodejní techniky