There is power in keeping it simple: How to make sure you make the client interested with your offer

V jednoduchosti je síla: Jak zajistit, že vaší nabídkou klienta doopravdy zaujmete

Today, customers may choose, in most areas, from a vast choice of countless products and brands. Why should your particular offer be of interest to them? It is extremely important how you word your offer and how you personalize it. This is why, in this article, we will take a look at how to put together an offer so that it makes the client truly interested and helps you close the deal.

Adjusting the offer to the needs of the prospect

Personalization, i.e. adjusting the offer based on the needs of the client, is key to a successful close. Before sending your proposal, do appropriate research. Know what the person is interested in or what exactly the company does. In other words, know your customer in advance.

Offer solutions to a specific problem

As Entrepreneur.com states, nobody cares what features your product has, what dimensions or color it is, or how you manufacture it. Everybody is interested in one thing only: What's in it for me? Customize your sales practices in accordance with this notion.

Use support of an opinion leader

Show, not tell. The best prove that your product is of good quality is if you can say that your service is used by someone famous, someone considered an authority in the community, an opinion leader or a guru.

Brevity

Avoid long texts and explanations. The shorter, the better.

Offer a specific reason why the client should get back to you

Don't just write "give me a call to learn more." Give the client a specific reason why they should contact you and what's in it for them if they reply to your offer. For example: "Let me know when it is convenient for me to come over for a short meeting to discuss which of the options A, B, C would be the most appropriate for your business strategy and in the production of XYZ" (insert specific product).

 

-mm-

    V jednoduchosti je síla: Jak zajistit, že vaší nabídkou klienta doopravdy zaujmete

    Zákazníci dnes mají ve většině oborů možnost vybírat si z celé řady různorodých výrobků a značek. Proč by je měla zaujmout zrovna vaše nabídka? Extrémně důležitou roli hraje to, jak svoji nabídku formulujete a upravíte dotyčnému zákazníkovi na míru. Proto se v tomto článku podíváme na to, jak sestavit nabídku tak, aby klienta skutečně zaujala a dotáhla vaše jednání ke zdárnému konci.

    Úprava podle potřeb klienta

    Personalizace, tedy úprava nabídky podle individuálních potřeb klienta, je klíčem k úspěšně uzavřenému obchodu. Udělejte si před vypracováním nabídky patřičnou rešerši. Zjistěte, o co se daný člověk zajímá nebo čím přesně se jeho firma zabývá. Jinými slovy, poznejte předem svého zákazníka.

    Nabídněte řešení konkrétního problému

    Jak uvádí Entrepreneur.com, nikoho nezajímá, jaké vlastnosti má váš produkt, jaké má rozměry, barvu nebo z čeho a jak ho vyrábíte. Všechny zajímá pouze jedna jediná věc: Co z toho budu mít já? Přizpůsobte tomu vaše prodejní postupy.

    Využijte podporu názorové autority

    Ukazujte, nikoliv vysvětlujte. Nejlepší známkou toho, že váš produkt je kvalitní, je pokud můžete říci, že vašich služeb využívá někdo slavný, kdo je v dané komunitě brán za autoritu, názorového guru nebo nositele určitého stylu.

    Stručnost

    Žádné dlouhé texty a vysvětlování. Čím stručnější, tím lepší.

    Nabídněte konkrétní důvod, proč se má klient ozvat zpět

    Vždy, když s klientem komunikujete, uveďte, jakou akci po něm přesně požadujete. Nepište tedy pouze „Zavolejte mi a dozvíte se více“. Dejte klientovi konkrétní důvod, proč by se s vámi měl zkontaktovat a co pro něj z reakce na vaší nabídku bude plynout. Například: „Dejte mi vědět, kdy by se vám hodilo, abych vás navštívil a probral s vámi, která z možností A, B, C by byla nejpříhodnější pro vaši obchodní strategii při výrobě XYZ“ (doplňte konkrétní produkt).

     

    -mm-

    Zdroj: Entrepreneur.com - portál předního amerického časopisu pro podnikatele
    Zobrazit přehled článků ze zdroje Entrepreneur.com
    Štítky: Prodejní techniky