Čtyři techniky, díky kterým zvýšíte průměrnou hodnotu vašich prodejů Trápí vás nízká průměrná hodnota vašich prodejů? Rádi byste prodávali dražší varianty nabízeného produktu a snáz tak dosahovali vašich obchodních cílů? Zkuste…
Pět vlastností potenciálního klienta, se kterým nemá cenu ztrácet čas Dobrý prodejce musí umět rozpoznat, jestli má vůbec smysl se u konkrétních…
Ještě před dvěma lety se většina zaměstnavatelů obávala nabízet home office…
Jak během schůzky přesvědčit potenciálního klienta v pěti krocích I když mnozí z nás věří, že se rozhodujeme čistě racionálně, pravda je…
Propadly se vám prodeje? 5 tipů, co s tím Neúspěch patřil k obchodu odjakživa. Každý prodejce se čas od času dostane…
Chcete založit blog vaší firmy? Pět chyb, kterých se musíte vyvarovat Založit a udržovat na stránkách vaší firmy kvalitní a obsahově hodnotný…
Tři psychologické triky, díky kterým budete více prodávat Poznatky z psychologie mají mnoho praktických využití. A jedním z nich je i…
Jak vylepšit značku vaší firmy v očích zákazníků Mezi tím, jak vnímáte vaši značku vy a tím, jak ji vidí vaši zákazníci,…
Tajemství úspěchu: Naučte se lépe vypořádávat s připomínkami klientů V rámci prodeje se ze strany potenciálních zákazníků každý prodejce setkává…
Proč se vám nepodařilo uzavřít obchod? Na vině je některý z těchto 6 důvodů Po neúspěšném pokusu o uzavření obchodu je dobré udělat si audit právě…
4 vlastnosti moderního zákazníka, které musí prodejci reflektovat Průměrný spotřebitel dnešní doby se v mnohém liší od spotřebitelů před…
Sofistikované algoritmy, kterým se říká v IT světě umělá inteligence, je…
Když se zákazník rozčílí: Tři tipy, jak tuto situaci zvládnout Naštvaný zákazník představuje pro pracovníka zákaznického servisu velkou…