Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Čtyři techniky, díky kterým zvýšíte průměrnou hodnotu vašich prodejů

Trápí vás nízká průměrná hodnota vašich prodejů? Rádi byste prodávali dražší varianty nabízeného produktu a snáz tak dosahovali vašich obchodních cílů? Zkuste…

Článek v rámci předplatného Pět vlastností potenciálního klienta, se kterým nemá cenu ztrácet čas

Dobrý prodejce musí umět rozpoznat, jestli má vůbec smysl se u konkrétních…

František Zeman, Algotech

icon I na home office je třeba si zachovat pracovní návyky

Ještě před dvěma lety se většina zaměstnavatelů obávala nabízet home office…

Článek v rámci předplatného Jak během schůzky přesvědčit potenciálního klienta v pěti krocích

I když mnozí z nás věří, že se rozhodujeme čistě racionálně, pravda je…

Článek v rámci předplatného Propadly se vám prodeje? 5 tipů, co s tím

Neúspěch patřil k obchodu odjakživa. Každý prodejce se čas od času dostane…

Článek v rámci předplatného Chcete založit blog vaší firmy? Pět chyb, kterých se musíte vyvarovat

Založit a udržovat na stránkách vaší firmy kvalitní a obsahově hodnotný…

Článek v rámci předplatného Tři psychologické triky, díky kterým budete více prodávat

Poznatky z psychologie mají mnoho praktických využití. A jedním z nich je i…

Článek v rámci předplatného Jak vylepšit značku vaší firmy v očích zákazníků

Mezi tím, jak vnímáte vaši značku vy a tím, jak ji vidí vaši zákazníci,…

Článek v rámci předplatného Tajemství úspěchu: Naučte se lépe vypořádávat s připomínkami klientů

V rámci prodeje se ze strany potenciálních zákazníků každý prodejce setkává…

Článek v rámci předplatného Proč se vám nepodařilo uzavřít obchod? Na vině je některý z těchto 6 důvodů

Po neúspěšném pokusu o uzavření obchodu je dobré udělat si audit právě…

Článek v rámci předplatného 4 vlastnosti moderního zákazníka, které musí prodejci reflektovat

Průměrný spotřebitel dnešní doby se v mnohém liší od spotřebitelů před…

algotech pracovnik data centra

Umělá inteligence v cloudu umí predikovat i interagovat s klienty

Sofistikované algoritmy, kterým se říká v IT světě umělá inteligence, je…

Článek v rámci předplatného Když se zákazník rozčílí: Tři tipy, jak tuto situaci zvládnout

Naštvaný zákazník představuje pro pracovníka zákaznického servisu velkou…

Výpis 352364 z celkem 4718