V rámci prodeje se ze strany potenciálních zákazníků každý prodejce setkává s celou řadou námitek, dílčích odmítnutí a pochybností. Na tom, jak si prodejce s těmito…
Po neúspěšném pokusu o uzavření obchodu je dobré udělat si audit právě…
Průměrný spotřebitel dnešní doby se v mnohém liší od spotřebitelů před…
Sofistikované algoritmy, kterým se říká v IT světě umělá inteligence, je…
Naštvaný zákazník představuje pro pracovníka zákaznického servisu velkou…
Česká osobní auta loni opět zestárla, na průměrných 15,6 let. Tuzemský…
Telefonní prodej má v obchodním světě stále své místo jak v B2C tak i v B2B…
Asi každý obchodní zástupce tuto situaci někdy zažil. Klient projeví zájem,…
Jak organizace rostou, objevujeme na úrovni týmů a vedení řadu interních…
Jeden z nejvýznamnějších českých e-commerce veletrhů se po roční odmlce…
Snažíte se vylepšit své obchodní výsledky? Jste začínající nebo už zkušený…
V pondělí 24. ledna byl zahájen 2. ročník společného vzdělávacího projektu…
Strach z odmítnutí ze strany klienta bohužel stojí za mnoha neúspěšnými…