Každý prodejce, pokud chce dosáhnout úspěchu, se musí naučit udržet si pozitivní přístup i tváří v tvář neúspěchům, které k obchodní činnosti nevyhnutelně patří.…
Znáte nejčastější chyby, které prodejci dělají při dojednávání ceny…
Mnoho prodejů skončí tím, že prodejce je požádán, aby zaslal nabídku e-…
Jednu a tu samou věc lze říct mnoha různými způsoby. A různé výrazy evokují…
Aniž bychom si to uvědomovali, v našem rozhodování hrají klíčovou emoce a…
Značka produktu, který nabízíte, a její vnímání zákazníky má přímou…
Každý prodejce si někdy prochází propadem v prodejních číslech. To zkrátka…
Prodejní cyklus je vlastně jakýsi životní proces vašeho klienta, kde na…
Stávající klienti jsou většinou skvělým zdrojem referencí a dalších prodejů…
Proč jsou scénáře pro telefonní operátory call centra důležité? Protože do…
Zákaznický servis hraje v loajalitě klienta zcela klíčovou roli a naopak v …
Neúspěch patří k obchodu od nepaměti. Jestliže ovšem umíte překonat…
Před každou nabídkou ze strany prodejce musí proběhnout něco, čemu se říká…