Pět věcí, které je potřeba mít při obchodní schůzce vždy na paměti Obchodní setkání s klientem je pouze jednou z fází prodejního cyklu, ale dá se říci, že klíčovou. Rozhoduje se na ní o úspěchu veškerého snažení dotyčného obchodníka…
Účinná prodejní technika s názvem „postupné uzavíraní obchodu“ Jak funguje postupné uzavírání obchodu? Tato taktika spočívá v tom, že si v…
Svět retailu se v posledních letech velmi rychle a výrazně mění. Nároky…
Zásady jednání s rozzlobeným zákazníkem Na rozhněvaného zákazníka narazí čas od času každý prodejce či zaměstnanec…
6 tipů, jak motivovat pracovníky zákaznického servisu a mít tak spokojenější klienty Angažovanost pracovníků společnosti, kteří jsou v přímém kontaktu s …
Může vám příliš mnoho prodejní praxe spíše uškodit? Prakticky ve všech oborech lidské činnosti i profesního uplatnění platí, že…
Čtyři obecná pravidla prodeje v době krize Zdá se, že krizové situace se v blízké době nepřestanou našim končinám…
Tři příklady, jak nezačínat hovor s klientem při telefonním prodeji Úvodní věta telefonního hovoru s potenciálním klientem je ta nejdůležitější…
Oblast e-commerce v České republice stále roste. Za první tři měsíce…
Přestaňte být upovídaným prodejcem a raději klientům naslouchejte Stále příliš mnoho prodejců přemýšlí nad tím, co by měli klientům říci,…
Chyby, které vám znemožňují naplnit svůj prodejní potenciál Úspěšný prodej je tak trochu magie. I když máte všechny potřebné…
Tipy, jak získat loajální klientelu Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké…
Pět fatálních chyb při prodeji Každý obchodník se během své praxe dopouští více či méně závažných chyb,…