Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 4 tipy, jak si při prodeji udržet vždy pozitivní přístup

Každý prodejce, pokud chce dosáhnout úspěchu, se musí naučit udržet si pozitivní přístup i tváří v tvář neúspěchům, které k obchodní činnosti nevyhnutelně patří.…

Článek v rámci předplatného 3 tipy, jak zabránit tomu, aby klient odmítl nabídku kvůli vysoké ceně

Znáte nejčastější chyby, které prodejci dělají při dojednávání ceny…

Článek v rámci předplatného Jak dotáhnout obchod do konce a zabránit tomu, aby se klient odmlčel

Mnoho prodejů skončí tím, že prodejce je požádán, aby zaslal nabídku e-…

Článek v rámci předplatného Pět frází, které snižují vaše šance na úspěšné uzavření obchodu

Jednu a tu samou věc lze říct mnoha různými způsoby. A různé výrazy evokují…

Článek v rámci předplatného Šest psychologických triků, které vám pomohou při schůzce s klientem

Aniž bychom si to uvědomovali, v našem rozhodování hrají klíčovou emoce a…

Článek v rámci předplatného Čtyři rady, jak značku vašeho produktu odlišit od konkurence

Značka produktu, který nabízíte, a její vnímání zákazníky má přímou…

Článek v rámci předplatného Procházíte propadem v prodeji? 4 oblasti, na které se musíte zaměřit

Každý prodejce si někdy prochází propadem v prodejních číslech. To zkrátka…

Článek v rámci předplatného Praktické tipy, jak obchody uzavírat rychleji

Prodejní cyklus je vlastně jakýsi životní proces vašeho klienta, kde na…

Článek v rámci předplatného 6 signálů, podle kterých poznáte, že se vám klient nadále nevyplatí

Stávající klienti jsou většinou skvělým zdrojem referencí a dalších prodejů…

Článek v rámci předplatného Jak připravit kvalitní scénáře a osnovy pro telefonní prodej

Proč jsou scénáře pro telefonní operátory call centra důležité? Protože do…

Článek v rámci předplatného Pět smrtelných hříchů zákaznického servisu

Zákaznický servis hraje v loajalitě klienta zcela klíčovou roli a naopak v …

Článek v rámci předplatného Tipy, jak se psychicky vyrovnat s neúspěchem v prodeji

Neúspěch patří k obchodu od nepaměti. Jestliže ovšem umíte překonat…

Článek v rámci předplatného 4 otázky, na které musíte znát odpověď, než dáte klientovi nabídku

Před každou nabídkou ze strany prodejce musí proběhnout něco, čemu se říká…

Výpis 339351 z celkem 4684