Zákaznický servis hraje v loajalitě klienta zcela klíčovou roli a naopak v tom nejhorším případě může dokonce způsobit i jeho odchod. Které věci nesmíte dělat, aby…
Neúspěch patří k obchodu od nepaměti. Jestliže ovšem umíte překonat…
Před každou nabídkou ze strany prodejce musí proběhnout něco, čemu se říká…
I když je nutné jít s dobou, sledovat moderní trendy a uzpůsobovat své…
Mnoho potenciálních zákazníků má podvědomý strach ze změny. A je to zcela…
Pokud jste v prodeji noví, máte štěstí, že se můžete opřít o časem…
V posledním roce a půl více než polovina firem zásadně změnila svou…
To, že vaši nabídku klient jednou odmítne, neznamená, že své negativní…
Úspěšný prodejce musí umět rozpoznávat lidské emoce, komunikovat, vciťovat…
Občasným propadům v prodejních číslech se žádný obchodní zástupce nevyhne.…
Celou řadu obchodů se bohužel kvůli chybám na straně prodejce nepodaří…
Obchodník se musí neustále vyvíjet, vzdělávat, znát nové trendy, být…
Obchodní zástupci nových a začínajících firem často mají z aktivního…