Prodejní proces má své fáze a důležité body, kterých je potřeba v jednotlivých fázích dosáhnout. Pokud byste některé z těchto důležitých bodů vynechali, může se vám…
Očekávání a požadavky klientů se neustále posouvají. Specifickou klientelou…
Sednout si s klientem ke schůzce a začít mu rovnou prezentovat váš produkt…
Kreativitu v práci si spojujeme hlavně s uměleckými obory – s tancem, s …
Telefonujete si s klientem nebo s ním máte schůzku, zjišťujete, co…
Doba se vyvíjí a vyžaduje, aby se lidé školili, vzdělávali a sledovali…
Být dobrým obchodníkem není pouze o tvrdých dovednostech a technických…
I v době LinkedInu, e-mailů a jiných forem komunikace je telefonování stále…
Veřejný projev je pro některé lidi noční můrou. Pokud se i vám při…
Pandemická opatření, práce z domova, nemožnost vídat se se svými kolegy a…
Dostatek kontaktů na potenciální klienty je základem úspěšného obchodování.…
Při cestě za lepšími obchodními výsledky máte několik možností. Buď můžete…
Zákaznický servis je alfou a omegou úspěšného byznysu. A především je to…