Tři vlastnosti těch nejlepších prodejců Lidé často úspěšným jedincům kolem sebe závidí jejich úspěchy, ale už si neuvědomují tvrdou práci, která za daným úspěchem stojí. Dosažení té nejvyšší úrovně v …
Jak se může začínající prodejce zbavit nervozity před schůzkou? Každý prodejce cítí před každou obchodní schůzkou nebo prezentací větší či…
4 tipy, jak má vypadat efektivní content marketing Content marketing (nebo také obsahový marketing) představuje reklamu, která…
Jak během schůzky překonat klientovy námitky k ceně Nespokojenost s cenou ze strany zákazníka je problém, který je starý jako…
Pět vlastností, které z vás udělají skvělého obchodníka Ne každý, kdo pracuje v prodeji má ty charakterové vlastnosti, které při…
4 tipy, jak efektivně využít páteční odpoledne Mnoho lidí vidí páteční odpoledne jako čas, kdy se přestávají soustředit na…
4 kroky k získání lukrativnější a bezproblémové klientely Každý prodejce ví, že jsou klienti a klienti. Někteří zákazníci jsou…
Jak reagovat na přehnané požadavky náročného zákazníka Rčení „zákazník má vždycky pravdu“ neplatí úplně vždy. Někteří zákazníci se…
Jak přesvědčit nerozhodného zákazníka? V prodeji se může často stát, že klientovi se vaše nabídka líbí, ale…
4 překonané obchodní metody, které patří do starého železa Řada obchodníků se stále spoléhá na zastaralé a dávno překonané obchodní…
Pět otázek, která byste měli položit na každé obchodní schůzce Abyste byli během obchodní schůzky schopni potenciálnímu zákazníkovi dát co…
7 tipů, jak přes váš web získat více kontaktů na potenciální klienty Webové stránky, pokud jsou kvalitně provedené a funkční, mohou být pro…
Jak si během obchodní schůzky získat důvěru klienta Dá se říct, že to, jaký produkt prodáváte, jak je kvalitní a jaké inovace…