Jedním z největších a nejčastějších nepřátel úspěšného prodeje je status quo, potažmo neochota klientů status quo narušit. Přesvědčit zákazníka, aby se odvážil…
Ještě týden bude probíhat sběr zajímavých firemních snímků pro III. ročník…
Prodejní proces má své fáze a důležité body, kterých je potřeba v …
Očekávání a požadavky klientů se neustále posouvají. Specifickou klientelou…
Sednout si s klientem ke schůzce a začít mu rovnou prezentovat váš produkt…
Kreativitu v práci si spojujeme hlavně s uměleckými obory – s tancem, s …
Telefonujete si s klientem nebo s ním máte schůzku, zjišťujete, co…
Doba se vyvíjí a vyžaduje, aby se lidé školili, vzdělávali a sledovali…
Být dobrým obchodníkem není pouze o tvrdých dovednostech a technických…
I v době LinkedInu, e-mailů a jiných forem komunikace je telefonování stále…
Veřejný projev je pro některé lidi noční můrou. Pokud se i vám při…
Pandemická opatření, práce z domova, nemožnost vídat se se svými kolegy a…
Dostatek kontaktů na potenciální klienty je základem úspěšného obchodování.…