Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Tři vlastnosti těch nejlepších prodejců

Lidé často úspěšným jedincům kolem sebe závidí jejich úspěchy, ale už si neuvědomují tvrdou práci, která za daným úspěchem stojí. Dosažení té nejvyšší úrovně v …

Článek v rámci předplatného Jak se může začínající prodejce zbavit nervozity před schůzkou?

Každý prodejce cítí před každou obchodní schůzkou nebo prezentací větší či…

Článek v rámci předplatného 4 tipy, jak má vypadat efektivní content marketing

Content marketing (nebo také obsahový marketing) představuje reklamu, která…

Článek v rámci předplatného Jak během schůzky překonat klientovy námitky k ceně

Nespokojenost s cenou ze strany zákazníka je problém, který je starý jako…

Článek v rámci předplatného Pět vlastností, které z vás udělají skvělého obchodníka

Ne každý, kdo pracuje v prodeji má ty charakterové vlastnosti, které při…

Článek v rámci předplatného 4 tipy, jak efektivně využít páteční odpoledne

Mnoho lidí vidí páteční odpoledne jako čas, kdy se přestávají soustředit na…

Článek v rámci předplatného 4 kroky k získání lukrativnější a bezproblémové klientely

Každý prodejce ví, že jsou klienti a klienti. Někteří zákazníci jsou…

Článek v rámci předplatného Jak reagovat na přehnané požadavky náročného zákazníka

Rčení „zákazník má vždycky pravdu“ neplatí úplně vždy. Někteří zákazníci se…

Článek v rámci předplatného Jak přesvědčit nerozhodného zákazníka?

V prodeji se může často stát, že klientovi se vaše nabídka líbí, ale…

Článek v rámci předplatného 4 překonané obchodní metody, které patří do starého železa

Řada obchodníků se stále spoléhá na zastaralé a dávno překonané obchodní…

Článek v rámci předplatného Pět otázek, která byste měli položit na každé obchodní schůzce

Abyste byli během obchodní schůzky schopni potenciálnímu zákazníkovi dát co…

Článek v rámci předplatného 7 tipů, jak přes váš web získat více kontaktů na potenciální klienty

Webové stránky, pokud jsou kvalitně provedené a funkční, mohou být pro…

Článek v rámci předplatného Jak si během obchodní schůzky získat důvěru klienta

Dá se říct, že to, jaký produkt prodáváte, jak je kvalitní a jaké inovace…

Výpis 417429 z celkem 4718