7 zvyků, které z vás udělají lepšího obchodníka Být dobrým obchodníkem není pouze o tvrdých dovednostech a technických znalostech. Být dobrým obchodníkem je totiž hlavně otázkou toho správného přístupu, tvrdé…
Jak se připravit na B2B telefonát s potenciálním klientem I v době LinkedInu, e-mailů a jiných forem komunikace je telefonování stále…
Jak se zbavit strachu z mluvení na veřejnosti? Veřejný projev je pro některé lidi noční můrou. Pokud se i vám při…
Pět tipů, jak podpořit své duševní zdraví během pandemie Pandemická opatření, práce z domova, nemožnost vídat se se svými kolegy a…
Šest cest k získání více kontaktů na nové klienty Dostatek kontaktů na potenciální klienty je základem úspěšného obchodování.…
3 způsoby, jak navýšit objemy svých prodejů Při cestě za lepšími obchodními výsledky máte několik možností. Buď můžete…
Deset statistik o zákaznickém servisu, které byste měli vědět Zákaznický servis je alfou a omegou úspěšného byznysu. A především je to…
Klíčové vlastnosti úspěšného pracovníka zákaznického servisu Klientská péče vyžaduje lidi s určitým přístupem. I když někreří lidé…
4 tipy k rychlému překlenutí propadu v prodeji K prodejnímu řemeslu patří výkyvy. Ne vždy obchodník prodává dobře a čas od…
Pět klasických, časem prověřených obchodních taktik Obchodní řemeslo sice podléhá různým vlivům i vývoji, ale základ je pořád…
5 nejefektivnějších formátů příspěvku na blogu Psaní blogu je skvělým způsobem, jak přitáhnout pozornost klíčové cílové…
4 způsoby, jak můžete prezentovat reference spokojených klientů Anglický výraz „testimonial“, který můžeme často slyšet i v českém…
Sedm frází, kterým byste se při komunikaci s klientem měli vyhnout Jednu věc lze říci mnoha různými způsoby. A úkolem obchodního zástupce nebo…