Přestaňte být upovídaným prodejcem a raději klientům naslouchejte

Stále příliš mnoho prodejců přemýšlí nad tím, co by měli klientům říci, místo toho, aby se soustředili na to, na co se klientů ptají. Hlavním úkolem prodejce totiž oproti vžité představě není prodat produkt, ale vyřešit klientův problém. Zdá se to jako drobný rozdíl, ale jeho pochopení vám významně pomůže v získávání nových zákazníků. Zapomeňte proto na to, co povídáte vy, a začněte se plně soustředit na klienta. Zde jsou výhody, které přinese fakt, že přestanete tolik mluvit a začnete více naslouchat.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.