Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 3 tipy, jak při obchodní schůzce předcházet námitkám proti ceně

Každý prodejce se bojí námitek proti ceně. Velká část prodejců se ocitne v nesnázích, když na problém s cenou dojde. A právě proto by měli obchodníci vyvíjet…

Článek v rámci předplatného Několik tipů pro introverty, kteří chtějí v prodeji získat větší sebevědomí

Prodejní profesi si nejčastěji spojujeme s extrovertní povahou,…

kávový servis pro fimy

icon Dokonalý kávový servis pro fimy: L’OR Professional nabízí kompletní řešení kafeterie na klíč.

Zaměstnance, kteří si v posledních měsících oblíbili možnost práce z …

Článek v rámci předplatného Tři tipy, jak se poučit z neúspěšného obchodu

Neúspěch vždy patřil k obchodu a vždy k němu patřit bude. Top obchodníci se…

Článek v rámci předplatného Tajemství prodejního úspěchu? Jednoduchost.

Jedním z cílů prodejce je co nejrychleji a nejefektivněji zjistit potřeby…

Článek v rámci předplatného Zastaralé prodejní metody, které byste měli přestat používat

Jak se mění svět prodeje i očekávání klientů, tak je potřeba posouvat i váš…

Článek v rámci předplatného Jak před uzavřením obchodu poznat, že se vám klient nevyplatí

Jistě každý prodejce někdy zažil klienta, u kterého si po určité době říká,…

CZ LOKO - Čmelák v zemi tisíce jezer

icon Ze severního polárního kruhu až do Prahy

Jedním z tahounů druhého ročníku Czech Industry Photo v Praze je…

icon Firmy krátí své marketingové rozpočty. Je to dobré rozhodnutí?

Roky 2020 a 2021 přinesly nečekané a bezprecedentní změny v oblasti…

Článek v rámci předplatného Čtyři základní principy prodeje, na které nesmíte zapomínat

V prodeji platí, že to, co nabízíte za řešení a za produkty, je až…

Článek v rámci předplatného Pět tipů, jak okamžitě vylepšit své obchodní výsledky

Coby prodejce mnoho věcí neovlivníte. Například stav trhu, kupní síla,…

Článek v rámci předplatného Vyprávění příběhů: Trik, kterým klienta určitě zaujmete

Udržet klientovu pozornost během obchodní schůzky je zcela zásadní pro…

Článek v rámci předplatného Vyvolejte v klientovi pocit, že váš produkt potřebuje, ve čtyřech krocích

Klienti často chodí za obchodníky s tím, že by něco rádi koupili. To však…

Výpis 404416 z celkem 4718