Mezi tím, jak vnímáte vaši značku vy a tím, jak ji vidí vaši zákazníci, může být značný rozdíl. Zatímco vy se můžete snažit akcentovat určité prvky vaší firmy,…
V rámci prodeje se ze strany potenciálních zákazníků každý prodejce setkává…
Po neúspěšném pokusu o uzavření obchodu je dobré udělat si audit právě…
Průměrný spotřebitel dnešní doby se v mnohém liší od spotřebitelů před…
Sofistikované algoritmy, kterým se říká v IT světě umělá inteligence, je…
Naštvaný zákazník představuje pro pracovníka zákaznického servisu velkou…
Česká osobní auta loni opět zestárla, na průměrných 15,6 let. Tuzemský…
Telefonní prodej má v obchodním světě stále své místo jak v B2C tak i v B2B…
Asi každý obchodní zástupce tuto situaci někdy zažil. Klient projeví zájem,…
Jak organizace rostou, objevujeme na úrovni týmů a vedení řadu interních…
Jeden z nejvýznamnějších českých e-commerce veletrhů se po roční odmlce…
Snažíte se vylepšit své obchodní výsledky? Jste začínající nebo už zkušený…
V pondělí 24. ledna byl zahájen 2. ročník společného vzdělávacího projektu…