Avoid the most common mistakes people make on LinkedIn

Vyhněte se nejčastějším chybám, kterých se lidé dopouští na LinkedIn

The LinkedIn network is a great way to keep in touch with what's going on with your business partners, colleagues and current acquaintances. However, when used properly, LinkedIn is a magnificent tool for prospecting, developing business activities and getting information about vacant positions. However, you need to avoid the following four mistakes that people make on LinkedIn.

The passive user

LinkedIn, similar to other social networks, is comprised almost entirely of content created by the users themselves. However, despite that fact, many people just use LinkedIn passively. At most, they update their profile and expect job offers, clients and business opportunities to come their way. Be active, seek opportunities, address people and create content.

No original content

As a LinkedIn Pulse article states, many who actually do create content do so by just reposting articles of other users, from webpages, etc. Is that proof of their vision, their expertise? No. Focus on creating your own content, write your own articles, post news about yourself personally and share your thoughts.

Always the same people 

Many people's connections consist only of their current colleagues. Most of us just have people from our field of business as contacts. Expand your scope and connect with people outside your sector. It's possible that they will be the ones who will introduce you to a completely new environment.

LinkedIn as a CV

Many people just use LinkedIn to sell themselves, not to develop their business activities, and that's a big mistake. LinkedIn isn't just an HR catalogue, but a platform where you can connect with new clients, prospects and business opportunities.

 

-mm-

    Vyhněte se nejčastějším chybám, kterých se lidé dopouští na LinkedIn

    Síť LinkedIn je vynikajícím způsobem, jak být v obraze a vědět, co se děje u vašich obchodních partnerů, kolegů a známých. Při správném použití však LinkedIn představuje i jedinečný nástroj získávání nových klientů, rozvíjení obchodní činnosti a informování se o možných pracovních příležitostech. Je ale potřeba se vyhnout následujícím čtyřem chybám, kterých se lidé na LinkedIn dopouští.

    Pasivní uživatel

    LinkedIn je, podobně jako jiné sociální sítě, tvořen téměř výhradně obsahem vytvořeným samotnými uživateli. Mnoho lidí však přesto využívá LinkedIn pouze pasivně, tj. maximálně si aktualizuje svůj profil a čeká, že nabídky zaměstnání, klienti a nové obchodní příležitosti se budou hrnout samy. Buďte aktivní a sami různé příležitosti vyhledávejte, oslovujte lidi a přispívejte.

    Žádný vlastní obsah

    Jak uvádí článek na LinkedIn Pulse, mnoho z těch, kteří obsah nějakým způsobem tvoří, tak činí pouze skrz re-postování článků od jiných uživatelů, z webu, apod. Dávají tím ovšem najevo svoji vizi, svoji expertizu? Nikoliv. Zaměřte se na vytváření vlastního obsahu, pište své vlastní články, šiřte novinky konkrétně o sobě, sdílejte své podnětné myšlenky.

    Stále ve stejném rybníku

    U mnoha lidí je okruh spojení tvořen pouze víceméně současnými kolegy. Většina z nás má v kontaktech lidi pouze z našeho oboru. Rozšiřte si obzory a navažte spojení s někým, kdo je mimo váš obor. Je možné, že vám otevře vrátka do zcela nového prostoru.

    LinkedIn coby osobní zpovědnice

    Mnoho lidí používá LinkedIn pouze jako nástroj k prodeji sebe sama, nikoliv k rozvoji svých obchodních aktivit. To je ovšem velká chyba. LinkedIn není pouze personální katalog, ale prostor, ve kterém můžete získávat nové klienty, kontakty a obchodní příležitosti.

     

    -mm-

    Zdroj: LinkedIn Pulse - blogovací platforma sociální sítě LinkedIn
    Zobrazit přehled článků ze zdroje LinkedIn Pulse