Odkazování na nové potenciální zákazníky přímo vašimi současnými klienty je skvělým způsobem, jak získávat nové klienty. Jedná se o lidi z blízkého okolí těch, kteří…
Vybudování důvěry u zákazníka je jedním ze zásadních úkolů prodejce. Ať už…
Musíte často při prodeji snižovat cenu, abyste obchod úspěšně uzavřeli?…
Na sociálních sítích se snadno tvoří komunity a dovedou se na nich…
Když se řekne „prodejce“, většina lidí si asi v první chvíli vybaví někoho…
Chcete v krátkém časovém horizontu vylepšit své prodejní výsledky? Chcete…
Není klient jako klient. A ne vždy se uzavření obchodu vyplatí. Existují…
Gastronomii a cestovnímu ruchu se po dvouletém útlumu opět začínají vracet…
Každý obor je trochu specifický a každý klient je trochu jiný. I přesto se…
Každý prodejce je jiný a každý má jedinečný prodejní styl. Navíc je nutné…
Dávat při prodeji do popředí cenu je mnohdy nevýhodné pro všechny…
SEO v marketingu hraje zásadní roli – pomůže vám na web přivést nové…
Procházíte propadem v prodejních číslech? Nedaří se vám, ať už krátkodobě…