Jak napsat obchodní nabídku klientovi e-mailem tak, aby si ji skutečně přečetl? U zrodu velké části obchodních spoluprací stojí jeden e-mail s obchodní nabídkou nebo návrhem k nezávazné schůzce. Předpokladem ovšem je, že tento e-mail je napsaný…
Sedm tipů pro prodejní nováčky Jste noví ve světě obchodu? Chcete se stát úspěšným prodejcem? V dnešním…
B2B prodej: Jak poznat, že je vhodný čas firmu oslovit s nabídkou? Načasování je B2B obchodování klíčové. Nové firemní klienty byste měli…
Jak si získat důvěru klientů ve 4 krocích a stát se úspěšným prodejcem Dlouhodobý úspěch v prodeji závisí na tom, jakou si dovede daný prodejce…
Když se obchodům nedaří: Tři tipy, které vám pomohou postavit se opět na nohy Každý obchodník si tím občas projde. Občasný propad v prodeji je součástí…
Jak klientovi představit produkt tak, že ho určitě neodmítne I ten nejlepší možný produkt nebudete schopni prodávat, pokud jej nebudete…
Jak klienta během obchodní schůzky skutečně nadchnout? Čtyři rady, které vám s tím pomohou První obchodní schůzka s klientem je často momentem, kdy se takříkajíc láme…
Tři překvapivé důvody, proč se vám možná přestalo dařit v prodeji Daří se vám domlouvat obchodní jednání s klienty, ale nakonec z nich…
Jste mladý, začínající prodejce? Poradíme vám, jak na klienty působit profesionálně Častým problémem prodejců, kteří v obchodní kariéře začínají, je, že si…
Pět nejhorších prohřešků, kterých se můžete dopustit v péči o zákazníky Spokojenost klientů s firmami je do velké míry ovlivněna kvalitou…
Procházíte obdobím propadu obchodů? Poradíme vám, jak zase začít prodávat Každému obchodníkovi se čas od času stane, že mu klesnou prodejní čísla.…
4 tipy, jak formulovat nabídku tak, aby ji klient neodmítnul Jedna věc se dá říct nespočtem různých způsobů. Obsah vaší nabídky často…
Specifika B2B obchodování: Jak uspět při oslovování firemních klientů Někdy se říká, že B2B obchodování je akorát převlečené B2C obchodování,…