Ať už berete telefonní prodej jako nutné zlo nebo vás naopak baví, jedná se často o formu prodeje, kterou nelze opomíjet. A nehledě na to, jestli je vašim úkolem při…
V současné době můžeme pozorovat významné změny a posuny v marketingové…
Odkazování na nové potenciální zákazníky přímo vašimi současnými klienty je…
Vybudování důvěry u zákazníka je jedním ze zásadních úkolů prodejce. Ať už…
Musíte často při prodeji snižovat cenu, abyste obchod úspěšně uzavřeli?…
Na sociálních sítích se snadno tvoří komunity a dovedou se na nich…
Když se řekne „prodejce“, většina lidí si asi v první chvíli vybaví někoho…
Chcete v krátkém časovém horizontu vylepšit své prodejní výsledky? Chcete…
Není klient jako klient. A ne vždy se uzavření obchodu vyplatí. Existují…
Gastronomii a cestovnímu ruchu se po dvouletém útlumu opět začínají vracet…
Každý obor je trochu specifický a každý klient je trochu jiný. I přesto se…
Každý prodejce je jiný a každý má jedinečný prodejní styl. Navíc je nutné…
Dávat při prodeji do popředí cenu je mnohdy nevýhodné pro všechny…