Poslední dva roky se svět radikálně změnil a my s ním. Několik vln koronakrize, válka, inflace jsou události, které nikdo nečekal ani nepředvídal. Neplatí zavedené…
Jak by měl vypadat e-mail s nabídkou pro klienta? Komunikace přes e-mail má svá specifika. Jelikož se jedná o levný, rychlý a…
Když se klient přestane ozývat, aneb Jak nenechat obchod „vyšumět“ Mnoho obchodů nevyjde z toho důvodu, že klient nabídku jednoduše odmítne. V…
Obchodníci často zalhcují klienta informacemi. Proč je důležité toto nikdy nedělat? Stává se vám, že máte schůzku s klientem, pro kterého je váš produkt zcela…
Oslí můstky, díky kterým můžete při schůzce s klientem přejít k podpisu smlouvy Jestliže obchodní schůzka probíhá, jak má, dostatečně jste zanalyzovali…
3 tipy, jak udělat z jednorázového klienta dlouhodobého Získat nového klienta stojí v průměru pětkrát více, než si udržet toho…
4 základní charakterové typy klientů (a jak s nimi pracovat) Každý jednotlivý případ v obchodě je individuální a je potřeba jej také tak…
Fatální chyby při psaní e-mailů (ať už klientům nebo kolegům) I přes nesčetné množství různých komunikačních kanálů se stále velká část…
Jak překonat strach z odmítnutí ze strany klienta Strach z odmítnutí ze strany potenciálního zákazníka je poměrně častý…
Pět nejlepších zdrojů kontaktů na nové potenciální klienty Bez kvalitních kontaktů na nové potenciální klienty nemůže ani hvězdný…
Ucházíte se o obchodní pozici? Máme pro vás tři tipy, jak napsat CV Kvalitně napsaný životopis vám zajistí mnohem vyšší šance být pozvaný na…
Co dělá úspěšné prodejce úspěšnými? Co odděluje skutečně dlouhodobě úspěšné obchodníky od ostatních? Co…
Objednávka majitele Androidu a iOS v restauraci se diametrálně liší –…