Jak při jednání s klientem odvrátit pozornost od ceny Vysoká cena, případně srovnávání nabízené ceny s nabídkou konkurence, jsou jedněmi z nejčastějších důvodů, které stojí za odmítnutím nabízeného řešení ze strany…
Šest psychologických triků, jak přesvědčit potenciálního klienta Při obchodní schůzce nehrají roli pouze fakta a čísla, ale především i…
Jak projevit empatii při jednání s klientem Empatie, tedy schopnost vcítění se do jiné osoby, je nejenom efektivním…
B2B obchodování: 4 otázky směrem ke klientovi, díky kterým uzavřete obchod snů B2B obchodování má svá specifika, která musí prodejce umět vnímat a…
„Elevator pitch“: Co to je a jak se to dělá? Často skloňovaným výrazem v anglicky psané odborné literatuře týkající se…
5 rad, jak zajistit vyšší úspěšnost obchodních schůzek Obchodní setkání s klientem je pouze jednou z fází prodejního cyklu, ale dá…
4 postupy k přesvědčení klienta, aby smlouvu podepsal hned Pokud jste na schůzce s klientem, většinou je vaším cílem ideálně uzavřít…
Tři otázky, které si musíte položit po nezdařené obchodní příležitosti Neúspěch vždy patřil k obchodu a vždy k němu patřit bude. Top obchodníci se…
Jak zabránit tomu, aby klient hleděl pouze na cenu Cena je zásadním parametrem, podle kterého se klienti rozhodují o nákupu…
Pět základních stylů vyjednávání Znáte pět základních stylů vyjednávání? Pokud se je naučíte rozpoznávat,…
Scénáře jako základ úspěchu v prodeji Mnoho prodejců si prodejní scénáře spojuje pouze s telefonním prodejem. A…
Klíč k úspěchu: Udělejte skvělý první dojem Někteří odborníci říkají, že většina obchodů se rozhodne během několika…
Šest zásad obchodního vyjednávání Úspěšně jste přesvědčili klienta o nákupu vašeho produktu a dohodli jste se…