Získejte důvěru potenciálního klienta snadno a rychle Všichni, kdo se v prodeji již nějaký čas pohybují, moc dobře ví, že v obchodním světě je při prodejní schůzce nabízený produkt méně důležitý, než osoba prodejce či…
Co dělají neúspěšní prodejci špatně? Být dobrým obchodníkem znamená umět skloubit celou řadu věcí dohromady –…
Pokud si myslíte, že potenciálního klienta rušíte, předem prohráváte Jednou z nejtěžších věcí, kterou musí obchodníci udělat, aby v prodejním…
Jak přimět klienta k rychlému rozhodnutí Každý obchodník to někdy zažil. Schůzka neprobíhá podle vašich představ,…
Strach – překážka číslo 1 úspěšného obchodování Strach je přirozená reakce na situace, které jsou neznámé nebo před kterými…
Obchodní schůzka: Proč nesmíte jet na autopilota Mnoho obchodníků absolvuje několik obchodních schůzek denně, případně…
Bojíte se, že bude mít klient námitky? Měli byste je vítat Jednou z nejdůležitějších fází obchodního setkání s klientem je vyřešit…
5 tipů pro začátečníky, jak zaujmout klienta Jste v obchodě noví? Možná se vám bude hodit manuál pro nováčky. Přinášíme…
Jak donutit klienta, aby se „rozhoupal“ k rozhodnutí Začínající obchodníci se velmi často bojí striktního odmítnutí ze strany…
Úsměv: nejsilnější prodejní zbraň Získat si sympatie klienta a vyvolat v něm pocit důvěry ve vaší osobu a…
Nejčastější námitky klientů a jak na ně reagovat Schopnost poradit si s námitkami ze strany potenciálních klientů je zcela…
3 způsoby, jak bojovat proti klientům, kteří chtějí slevu Cena je jednou z nejčastějších výtek, které klienti vůči nabídce obchodníků…
3 kroky k vysvětlení složité problematiky jednoduše Jsou to zvláště obchodníci v technicky vysoce specializovaných oborech kdo…