Podobně jako u romantických vztahů je i první schůzka s klientem ta nejdůležitější. Vaším cílem může být pouze zjistit informace o daném zákazníkovi, abyste mohli…
Co nejčastěji brání efektivní mezilidské komunikaci Dobré komunikační dovednosti jsou základem prodejního umění. Mluvit ještě…
„Hard skills“ a „soft skills“ neboli odborné znalosti a komunikační…
Námitka proti ceně je jednou z nejobávanějších reakcí ze strany klienta,…
10 komunikačních návyků úspěšného prodejce Již v mnoha článcích jsme si ukázali, že to, jaký produkt prodáváte a jaké…
Firem nabízejících určité zboží najdeme v každém oboru celou řadu. Stejné…
Proč se vám neozývá klient, u kterého jste s mysleli, že máte vyhráno? Jedná se o jednu z nejvíce frustrujících situací, které mohou obchodníka…
5 tipů, jak poznat, že jste na někoho udělali dojem Každý obchodník by měl umět (nebo by se měl snažit umět) udělat dojem na…
Jedna z věcí, kterou by se měl obchodník naučit, je pamatovat si jména…
Čtyři hlavní faktory, které rozhodují o úspěchu a neúspěchu v prodeji Prodejní profese je věda a prodej je kombinací mnoha faktorů, které do sebe…
Tajemství úspěchu: Buďte asertivní v komunikaci s druhými Ten, kdo „vede“ konverzaci, většinou určuje témata, dostává protistranu…
5 slov, která pomohou prodeji, a 5 slov, která jej pokazí Stejnou věc můžeme říct desítkami různých způsobů. A je to právě specifická…
Šest tipů, jak působit jako expert (nehledě na to, co prodáváte) Asi nikoho nepřekvapí, že pokud chcete být vynikající obchodník, musejí…