Pět vlastností efektivní prodejní prezentace Obchodní prezentace či interakce s klientem musí vždy být uzpůsobena na míru danému produktu i klientovi. Nikdy nelze přesně do detailu říci, jak by měla dobrá…
Odvěká pravda z oblasti obchodu zní, že pokud jste někomu sympatičtí,…
Problém s lidmi, kteří přerušují ostatní, je ten, že si často svůj zlozvyk…
Když se klientovi něco nelíbí na vaší nabídce, co myslíte, že řekne? Rádi…
Obchodní schůzky mají většinou jeden hlavní cíl, a sice dokončit prodejní…
Umíte se vypořádat s námitkami klientů? Pochybnosti, nejasnosti, věci, které se klientovi nelíbí. To vše může…
Jak si „nenápadně“ říct o podpis smlouvy Většina obchodníků to zná. Našli jste shodu mezi potřebou klienta a vaší…
Sestavte nabídku podle osobnosti klienta V dnešní době se již nenosí paušální řešení, která jsou stejná pro všechny.…
Tipy pro kritických prvních 10 vteřin jednání Začátek jednání je často předvojem jeho průběhu a bez nadsázky se dá říci,…
Nedaří se vám obchodní schůzky? Zde jsou tři důvody To, že schůzky najednou přestanou dopadat dobře a obchodník začne mít…
5 častých chyb při komunikaci se zákazníky Cílem k úspěchu v obchodním světě je profesionalita, umění komunikace,…
Vhodné otázky a dotazování klienta jsou pro úspěch obchodní schůzky…
Klient si chce obchod ještě rozmyslet. Co teď? Je to jeden z nejčastějších způsobů, jak klient odmítá nabídku obchodníka,…