Marketing - zprávy z HR

Kdo umí být sympatický, prodává

Odvěká pravda z oblasti obchodu zní, že pokud jste někomu sympatičtí, mnohem pravděpodobněji od vás něco koupí. Platilo to vždy, platí to i dnes. Toto pravidlo má…

Skákání do řeči: Zlozvyk, kterého se musíte zbavit

Problém s lidmi, kteří přerušují ostatní, je ten, že si často svůj zlozvyk…

Výmluvy klientů často skrývají hlubší obavy

Když se klientovi něco nelíbí na vaší nabídce, co myslíte, že řekne? Rádi…

Nátlak a další hloupé chyby před podpisem smlouvy

Obchodní schůzky mají většinou jeden hlavní cíl, a sice dokončit prodejní…

Článek v rámci předplatného Umíte se vypořádat s námitkami klientů?

Pochybnosti, nejasnosti, věci, které se klientovi nelíbí. To vše může…

Článek v rámci předplatného Jak si „nenápadně“ říct o podpis smlouvy

Většina obchodníků to zná. Našli jste shodu mezi potřebou klienta a vaší…

Článek v rámci předplatného Sestavte nabídku podle osobnosti klienta

V dnešní době se již nenosí paušální řešení, která jsou stejná pro všechny.…

Článek v rámci předplatného Tipy pro kritických prvních 10 vteřin jednání

Začátek jednání je často předvojem jeho průběhu a bez nadsázky se dá říci,…

Článek v rámci předplatného Nedaří se vám obchodní schůzky? Zde jsou tři důvody

To, že schůzky najednou přestanou dopadat dobře a obchodník začne mít…

Článek v rámci předplatného 5 častých chyb při komunikaci se zákazníky

Cílem k úspěchu v obchodním světě je profesionalita, umění komunikace,…

5 otázek, které nesmíte vypustit z úst při obchodním jednání

Vhodné otázky a dotazování klienta jsou pro úspěch obchodní schůzky…

Článek v rámci předplatného Klient si chce obchod ještě rozmyslet. Co teď?

Je to jeden z nejčastějších způsobů, jak klient odmítá nabídku obchodníka,…

Chcete pozornost publika při prezentaci? Přidejte slib

I v dnešní době počítačů, nových technologií a všeobecně dostupných dat…

Výpis 196208 z celkem 454