4 otázky, které by měly padnout na první schůzce s klientem

Vaším úkolem na první schůzce s potenciálním zákazníkem je navrhnout určité řešení a případně prodat produkt, který nabízíte. Ještě důležitější je ale nejdříve zjistit, proč k vám klient přišel, jaké má potřeby a očekávání a zda najdete shodu mezi tím, co nabízíte, a tím, co klient potřebuje.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.