4 základní typy uzavírání obchodů

Samostatnou kapitolou vzdělávání obchodníků je umění přejít od prezentace produktu k uzavření obchodu. Někdy je tento přechod jednoduchý, někdy těžší. U každého klienta navíc jednotlivé metody fungují jinak. Zde jsou čtyři základní typy uzavírání obchodů, které můžete použít dle konkrétní situace v rámci obchodní schůzky.

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.