Čtyři kroky k urychlení obchodu Častým problémem při uzavírání obchodů je příliš dlouhé rozmýšlení klienta. Zákazníci, kteří sice mají o produkt zájem, ale nic jim nebrání v odkládání rozhodnutí,…
Schopnost naslouchat je pro obchodníka zcela klíčová. To víme všichni.…
Všichni asi známe rčení, že zákazník má vždy pravdu. V praxi to tak ale…
Několik rad, které vás naučí prodat cokoliv komukoliv Těm nejlepším obchodníkům je zpravidla jedno, co prodávají. Proč? Protože…
Zásady prvních třiceti vteřin jednání První dojem dělá hodně. A platí to i při obchodních jednáních. Výsledek…
Pozor na řeč těla při obchodních schůzkách Při obchodní schůzce (a obecně při jakékoli lidské interakci) se většina…
4 základní typy uzavírání obchodů Samostatnou kapitolou vzdělávání obchodníků je umění přejít od prezentace…
4 otázky, které by měly padnout na první schůzce s klientem Vaším úkolem na první schůzce s potenciálním zákazníkem je navrhnout určité…
Chcete působit sebevědomě a důvěryhodně? Dávejte si pozor na pusu Jak je dávno známo, osoba prodejce je pro výsledek obchodního jednání…
Jak se zdokonalit v e-mailové, telefonické i osobní komunikaci se…
Co dělat, když klient zvažuje více nabídek Málokdy se stane, že zákazník přijde k prvnímu prodejci a rovnou si vybere…
10 odpovědí na námitku: „Je to moc drahé.“ Výhrady zákazníků vůči ceně jsou v obchodě zcela běžnou a častou překážkou…
Chcete, aby vaše prezentace byla úspěšná? Vyprávějte příběh Příběh, který má začátek, zápletku a konec, je ideálním formátem pro…