I v dnešní době počítačů, nových technologií a všeobecně dostupných dat dokáže slib člověka člověku podnítit zvědavost klienta a rozhodně zvýší důvěryhodnost vás…
Umění vyjednávat ve třech krocích Vyjednávání je jedním ze základních pilířů obchodu. Pokud mluvíte s …
4 tipy, jak nenechat klienta převzít kontrolu nad jednáním Existuje mnoho důvodů, proč byste vy coby obchodník měli mít hlavní…
Pět fází úspěšné obchodní prezentace Obchodní prezentace je jako příběh nebo pohádka: musí mít začátek,…
7 kroků k přesvědčení potenciálního klienta Práce prodejce závisí do velké míry na schopnosti přesvědčovat ostatní.…
5 častých chyb prodejců při schůzkách s klienty Žádný učený u nebe nespadl, každý z nás se musí svému řemeslu naučit. V …
Ukažte se klientům jako odborník, ne jako prodejce Lidé si často spojují prodejce s nekalými praktikami, jako je nátlak,…
Několik tipů, jak nenuceně přejít k podpisu smlouvy Ukončení námluv a přechod k nabídce, jejímu odsouhlasení a podpisu smlouvy.…
Jak si získat důvěru potenciálního klienta v pěti krocích Zdá se to jednoduché. Když vám klient nedůvěřuje, s největší…
5 kontraproduktivních otázek na obchodních schůzkách Pokládání správných otázek je základem efektivní interakce s potenciálním…
Jak pracovat s hlasem, abyste lépe uzavírali obchody Jak již mnozí lidé vědí, v obchodu a obecně v jednání s lidmi je mnohdy…
Co dál, když klient řekne: „Nemám zájem.“ Oslovíte potenciálního klienta. Ten si nechá poslat nabídku. Pošlete tedy…
5 slov a frází, které kazí obchody Existují slova a fráze evokující akci, odhodlanost, profesionalitu a zájem…