Chyby, které zhatí úspěšné uzavření obchodu Zjistit příčinu toho, proč obchod nevyšel, je někdy až překvapivě zapeklitý problém. Zákazník na sobě často nedá znát pochybnosti o určitém specifickém aspektu vaší…
Nebojte se mluvit o ceně Mnoho obchodů se neuskuteční kvůli ceně. Nelze však říci, že by klienti na…
4 způsoby, jak zaujmout top management firem Jedním ze zásadních úkolů prodejce je dostat se se svou obchodní prezentací…
4 signály, že klient je připraven přejít k podpisu smlouvy Mnoho článků a odborné literatury se logicky soustředí na to, jak klienta…
Prolomte status quo ve třech krocích Status quo je jedním z odvěkých nepřátel prodeje. Přirozená lidská touha…
Skryté triky nonverbální komunikace Působení na emoční vnímání klienta je minimálně stejně důležité jako…
Analýza potřeb: 15 otázek pro potenciální klienty V angličtině se v prodejní oblasti uchytil pojem needs analysis, v češtině…
Otázky, které musíte položit během každé B2B schůzky Obchodníci se často ptají, co mají během schůzky s klientem říci, aby si…
4 zásady úspěšného vyjednávání Vyjednávání je proces, během kterého je potřeba najít kompromis mezi oběma…
4 tipy, jak dělat rychlá a dobrá rozhodnutí Obchodování často přináší situace, kdy jsme postaveni před rozhodnutí,…
4 případy, kdy se vám nevyplatí uzavřít obchod Každý prodejce jistě někdy zažil klienta, u kterého si po určité době…
Když přemýšlím nad svými schůzkami a nad výsledky, které přinášely, resp.…
4 kroky k vybudování důvěry u klienta Do určité míry je jedno, jaký produkt prodáváte, jak je kvalitní a jaké…