Co si počít s nervózním klientem na schůzce?

Když se bavíme o obchodní schůzce, většinou si představujeme, že je to prodejce, kdo má důvod být nervózní a kdo by se měl snažit působit sebevědomě. Občas se ale stane, že je to naopak klient, kdo působí nervózně. Důvodů je více.

Může se jednat jednoduše o mladého člověka, který nemá s obchodními schůzkami zkušenosti, nebo je to například nový zaměstnanec firmy, pro kterého je zvládnutí situace velmi důležité. Nebo se jednoduše může jednat o někoho, kdo je od přírody nejistý.

Jak s takovým člověkem při obchodní schůzce naložit?

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.