Analýza potřeb: Základní otázky

Před každou nabídkou ze strany prodejce musí proběhnout analýza potřeb klienta. Analýza potřeb je vlastně zjištěním, co klient potřebuje, jaké má možnosti, představy a priority.

Na základě tohoto zjištění poté prodejce upraví nabídku na míru individuálně danému zákazníkovi. Z jakých základních otázek by analýza potřeb měla vycházet?

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.