Pamatuji si, jak jsem se v dubnu před každou schůzkou na chvilku zastavil a připomněl si, že chci s klientem vybudovat velké porozumění založené na důvěře,…
Největší konkurence prodejců? Nerozhodnost klientů Největším nepřítelem prodeje z dlouhodobého pohledu je nerozhodnost klientů…
4 způsoby, jak na konci schůzky přejít k uzavření obchodu Jestliže obchodní schůzka probíhá, jak má, dostatečně jste zanalyzovali…
Opravdu má dobrá prezentace být krátká? Slyšíme to ze všech stran: Za každou cenu udržujte své prodejní prezentace…
Včera jsem udělal další obchod, tak o něm napíši pár řádků. Naučil jsem se…
Proč se nevyplácí vyhýbat se při jednání nepříjemným otázkám Vidíme to dnes a denně. Prodejci se na potenciálního klienta smějí od ucha…
Jak zaručeně zaujmout klienta? Vyprávějte příběhy Udržet klientovu pozornost během obchodní schůzky je zcela zásadní pro…
Udělal jsem prezentaci našeho semináře pro manažery a s úplným klidem a…
Klienta musíte zaujmout v první větě. Jinak vás přestává vnímat V angličtině se ve vztahu k prodeji používá výstižný výraz elevator pitch (…
Vzhledem k přátelské atmosféře na schůzce, kterou jsem popisoval v minulém…
Umíte zareagovat, když klient řekne: „Je to příliš drahé“? Mnoho prodejců vykolejí, když klient řekne, že nabídka je příliš drahá. Je…
Prezentace musí zaujmout hned na začátku, jinak máte smůlu První dojem je ten nejdůležitější. To platí i u prezentací, protože u těch…
Běž si prostě jen popovídat Mám za sebou krásnou zkušenost. Včera jsem byl…