4 signály, že klient je připraven přejít k podpisu smlouvy

Mnoho článků a odborné literatury se logicky soustředí na to, jak klienta přesvědčit ke koupi vámi nabízeného produktu. Mnoho obchodníků se však i přesto snaží dále prodávat i ve chvíli, kdy je klient již přesvědčen, že nabídku přijme. Přílišným nátlakem mohou ve výsledku rozhodnutí zákazníka ještě negativně ovlivnit. Je proto důležité umět rozpoznat, kdy je jednání u konce a jediné, co stačí, je přejít k podpisu smlouvy. Zde jsou 4 signály ze strany klienta, které vám pomohou tento okamžik rozpoznat.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.