Otázky, které musíte položit během každé B2B schůzky

Obchodníci se často ptají, co mají během schůzky s klientem říci, aby si zaručili úspěch. Tato otázka je ovšem špatně. Mnohem důležitější totiž je, na co se zákazníka ptáte. Proto přinášíme seznam čtyř naprosto zásadních otázek, které by měly během první schůzky se zástupcem potenciálního korporátního klienta z vaší stany určitě zaznít.

Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace