Jak reagovat, když se klient hned na začátku schůzky zeptá: "Kolik to stojí?" S tím, že pro velkou část klientů je cena rozhodující faktor, bojuje dennodenně celá řada prodejců. Když se zákazník zeptá na cenu, obchodník se rázem ocitne mezi…
Po předešlé schůzce jsem utíkal na další schůzku. Doběhl jsem tak tak. (…
Jak lépe komunikovat se zákazníky během obchodních schůzek a zvládnout…
Prosím, nikdy nehraj s klientem hru, která by se dala nazvat: Kdo má…
Ulehčete klientovi rozhodování. Nenabízejte příliš mnoho možností Příliš mnoho prodejců nabízí příliš mnoho řešení. Od standardní nabídky a…
Chvíle, kdy zákazník přemýšlí, jako by byla posvátná. Jeho nejniternější…
Tajemství top obchodníků? Umí číst řeč těla Co byste dali za to, abyste mohli číst myšlenky člověka, s nímž jednáte…
20 výrazů, díky kterým budete působit důvěryhodně Přemýšlíte, jak vylepšit svou prodejní prezentaci? Pokoušíte se složitě…
5 emocí, které musíte vzbudit u zákazníka Umění obchodovat a prodávat je úzce spjato se schopností působit na emoční…
Buďte na pozoru, pokud klient řekne: "Musím to ještě s někým probrat." Kolikrát jste za svoji prodejní kariéru slyšeli na konci schůzky reakci:…
3 otázky, které nikdy nepokládejte potenciálnímu klientovi Obchodní schůzka rozhodně nemá být monologem prodejce. Jednání s…
... teprve pak mluv o ceně této hodnoty a přínosu Další schůzku jsem měl…
Klient se musí rozmluvit. Jak na to? Každému prodejci se to jistě už někdy stalo. Klient během obchodní schůzky…