Marketing - zprávy z HR

Nesnaž se dostat klienta tam, kam chceš ty - to ty se přizpůsobuj jeho potřebám

Po předešlé schůzce jsem utíkal na další schůzku. Doběhl jsem tak tak. (Líbí se mi, utíkat z jedné schůzky na druhou.) Jsem utíkající, pomáhající prodejce. Navštívil…

Nejčtenější články na Sales News v roce 2015

Jak lépe komunikovat se zákazníky během obchodních schůzek a zvládnout…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Vždy zachovej klientovi jeho tvář - ať už má pravdu, či ne

Prosím, nikdy nehraj s klientem hru, která by se dala nazvat: Kdo má…

Článek v rámci předplatného Ulehčete klientovi rozhodování. Nenabízejte příliš mnoho možností

Příliš mnoho prodejců nabízí příliš mnoho řešení. Od standardní nabídky a…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Chvíle, kdy zákazník přemýšlí, je posvátná - buď zticha

Chvíle, kdy zákazník přemýšlí, jako by byla posvátná. Jeho nejniternější…

Článek v rámci předplatného Tajemství top obchodníků? Umí číst řeč těla

Co byste dali za to, abyste mohli číst myšlenky člověka, s nímž jednáte…

Článek v rámci předplatného 20 výrazů, díky kterým budete působit důvěryhodně

Přemýšlíte, jak vylepšit svou prodejní prezentaci? Pokoušíte se složitě…

Článek v rámci předplatného 5 emocí, které musíte vzbudit u zákazníka

Umění obchodovat a prodávat je úzce spjato se schopností působit na emoční…

Článek v rámci předplatného Buďte na pozoru, pokud klient řekne: "Musím to ještě s někým probrat."

Kolikrát jste za svoji prodejní kariéru slyšeli na konci schůzky reakci:…

Článek v rámci předplatného 3 otázky, které nikdy nepokládejte potenciálnímu klientovi

Obchodní schůzka rozhodně nemá být monologem prodejce. Jednání s…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Nejdříve seznam klienta s hodnotou a přínosem výrobku či služby pro něho...

... teprve pak mluv o ceně této hodnoty a přínosu Další schůzku jsem měl…

Článek v rámci předplatného Klient se musí rozmluvit. Jak na to?

Každému prodejci se to jistě už někdy stalo. Klient během obchodní schůzky…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Podle ovoce poznáte správnost či nesprávnost rozhodnutí

Minule jsem odmítl nevhodného zákazníka. Že jsem se zachoval správně, se…

Výpis 274286 z celkem 454