Marketing - zprávy z HR

Řekni si o reference, aneb obchod dělá další obchod

Dneska jsem měl schůzku ve firmě D., jejíž šéf byl na semináři pro manažery. Sešli jsme se už minulý týden bezprostředně po jeho návratu ze semináře. Tehdy jsme…

Článek v rámci předplatného 5 tipů, jak úspěšně zvládnout první schůzku s potenciálním klientem

První schůzka s klientem je jako první rande vše se na ní rozhodne. Buď se…

Článek v rámci předplatného Správné otázky pomohou uzavřít obchod

Navzdory všeobecné představě je prodej primárně o kompromisu o kompromisu…

Článek v rámci předplatného 4 tipy, jak nebýt nervózní při obchodní schůzce

Nervozita je nepřítelem úspěšného prodeje číslo jedna. Jestliže nebudete…

Článek v rámci předplatného 4 kroky k úspěšnému jednání s nejvyššími představiteli firem

Profesionální prodejce by měl ve svých snahách cílit vždy na co možná…

Článek v rámci předplatného Zapůsobte na emoční vnímání zákazníků

Když se zamyslíme, díky čemu klienti uzavírají obchody, obyčejně nás…

 Radek Černý, konzultant, poradce a trenér v oblasti prodeje

Jak získat nového zákazníka (3/3)

V předchozích dílech článku jsme se dozvěděli, jak vhodně zacílit a jak se…

Článek v rámci předplatného 6 nejčastějších chyb při obchodní schůzce

Ne vždy lze uzavřít obchod a často prostě neexistuje průsečík mezi nabídkou…

Článek v rámci předplatného Co dělat, když potenciální klient řekne: "Chci si to rozmyslet."

Často tak končí mnoho obchodních a prodejních schůzek nebo telefonních…

Článek v rámci předplatného 4 typy potenciálních klientů, se kterými neztrácejte čas

Schopnost využívat čas efektivně je nejenom o organizaci času a o rychlosti…

Článek v rámci předplatného Zjistěte, co se skrývá za námitkami potenciálního klienta

Jedním z nejzásadnějších, ale zároveň i nejsložitějších úkolů prodejce při…

Článek v rámci předplatného 5 vět, kterým se vyhněte během vyjednávání se zákazníky

Chcete definitivně odradit zákazníka? Pak mu dostatečně neodpovídejte na…

Článek v rámci předplatného Získejte důvěru zákazníků díky efektivní komunikaci

Obchodníci si často myslí, že se zákazníkem komunikují jasně a efektivně.…

Výpis 300312 z celkem 450