Co dělat, když potenciální klient řekne: "Chci si to rozmyslet." Často tak končí mnoho obchodních a prodejních schůzek nebo telefonních hovorů. Odpověď Nechám si to projít hlavou... nebo Potřebuji si to rozmyslet... je většinou…
4 typy potenciálních klientů, se kterými neztrácejte čas Schopnost využívat čas efektivně je nejenom o organizaci času a o rychlosti…
Zjistěte, co se skrývá za námitkami potenciálního klienta Jedním z nejzásadnějších, ale zároveň i nejsložitějších úkolů prodejce při…
5 vět, kterým se vyhněte během vyjednávání se zákazníky Chcete definitivně odradit zákazníka? Pak mu dostatečně neodpovídejte na…
Získejte důvěru zákazníků díky efektivní komunikaci Obchodníci si často myslí, že se zákazníkem komunikují jasně a efektivně.…
Hledání ideálních zákazníků není snadná, ale je to velice důležitá činnost.…
Je několik vět, které zákazník nechce slyšet a vy byste to měli…
Jak zaujmout zákazníka, který je zároveň podnikatelem Obchodníci, kteří prodávají své zboží nebo služby zákazníkům, dobře vědí,…
I ti nejlepší zákazníci se mohou čas od času dostat do finančních potíží a…
8 kroků, jak vyprávět příběh vašeho hrdiny To, co prodá váš produkt nebo službu, nejsou data, ale emoce. Chcete-li…
Umíte vyprávět svůj příběh? Zákazníci dnes víc než kdy dříve nenakupují produkty od společností, ale od…
4 typy projevů zákaznické nedůvěry a jak s nimi bojovat Vaše reakce na různé typy skeptických námitek se mohou lišit podle různých…
Jak co nejefektivněji zvládat schůzky Máte během dne několik schůzek jak se svým týmem, tak se svými klienty?…