4 tipy, jak mít prodejní proces pod kontrolou

Vytisknout

Mnoho prodejů skončí tím, že je prodejce požádán, aby zaslal nabídku e-mailem, ale od klienta nikdy žádnou odpověď nedostane. Řada obchodů tak jednoduše vyšumí. Tento scénář je důsledkem toho, že prodejce ztratil kontrolu nad prodejním procesem. Jak tomu zabránit? 1. Omezte nabídky e-mailem Podle serveru All Business je nutné především přestat svolovat k zasílání nabídek e-mailem. Posláním e-mailové nabídky a čekáním na případnou (často neuskutečněnou) odpověď potenciálního klienta ztrácíte…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace