Prolomte status quo ve třech krocích

Status quo je jedním z odvěkých nepřátel prodeje. Přirozená lidská touha nechat věci tak, jak jsou, i když je logicky mnohem výhodnější pustit se do určitých změn, znamená, že lidé často raději setrvají v pozici, ve které jsou, i přes nezlomné argumenty ze strany prodejce. S problémem statusu quo se nesetkáváme pouze u vyloženě konzervativních nebo starších lidí. Jedná se o prvek, který je do větší či menší míry přítomný v každém potenciálním zákazníkovi. Přinášíme vám návod, jak status quo během obchodní schůzky prolomit ve třech krocích.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.