6 kroků k vytvoření perfektní prezentace Nic není dokonalé. I přesto byste se však měli snažit přiblížit k dokonalosti co nejvíce. Aby vaše prezentace zaujala, musí být originální, stručná, překvapivá a…
Mlčení: Kdy tuto mocnou zbraň použít při jednání? Dalo by se říci, že většina prodejců se bojí mlčení. Mají pocit, že musejí…
Otázky, které byste měli položit každému potenciálnímu klientovi Prodejní proces není pouze o snaze za každou cenu prodat klientovi…
Máte strach, že vás klient odmítne? Známe řešení Strach z odmítnutí ze strany potenciálního zákazníka je poměrně častý…
B2B: 3 nejlepší úvodní věty při obchodním jednání V mnoha případech se výsledek obchodního jednání rozhodne v prvních…
9 jednoduchých neverbálních triků pro větší úspěch v prodeji Řeč těla hraje významnou roli v mezilidské komunikaci. Většinou ji vnímáme…
3 důvody, proč méně mluvit a více poslouchat Stále příliš mnoho prodejců přemýšlí nad tím, co by měli klientům říci,…
Jak se chovat během prvních 10 nejdůležitějších minut schůzky Pravdou je, že o úspěchu nebo neúspěchu obchodu je většinou rozhodnuto v …
8 otázek, které vám pomohou určit, zda s klientem ztrácíte čas Dobrý obchodník pozná nejen to, když má před sebou jedinečnou příležitost,…
6 vědecky podložených tipů, jak být přesvědčivý Schopnost přesvědčit ostatní a dostat je na vaši stranu je pro prodej zcela…
Co si počít s nervózním klientem na schůzce? Když se bavíme o obchodní schůzce, většinou si představujeme, že je to…
Analýza potřeb: Základní otázky Před každou nabídkou ze strany prodejce musí proběhnout analýza potřeb…
Chyby, které zhatí úspěšné uzavření obchodu Zjistit příčinu toho, proč obchod nevyšel, je někdy až překvapivě zapeklitý…