Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Mlčení: Kdy tuto mocnou zbraň použít při jednání?

Dalo by se říci, že většina prodejců se bojí mlčení. Mají pocit, že musejí pořád povídat. Přitom při správném použití ve vhodný moment je mlčení mocnou zbraní, která…

Článek v rámci předplatného Otázky, které byste měli položit každému potenciálnímu klientovi

Prodejní proces není pouze o snaze za každou cenu prodat klientovi…

Článek v rámci předplatného Máte strach, že vás klient odmítne? Známe řešení

Strach z odmítnutí ze strany potenciálního zákazníka je poměrně častý…

Článek v rámci předplatného B2B: 3 nejlepší úvodní věty při obchodním jednání

V mnoha případech se výsledek obchodního jednání rozhodne v prvních…

Článek v rámci předplatného 9 jednoduchých neverbálních triků pro větší úspěch v prodeji

Řeč těla hraje významnou roli v mezilidské komunikaci. Většinou ji vnímáme…

Článek v rámci předplatného 3 důvody, proč méně mluvit a více poslouchat

Stále příliš mnoho prodejců přemýšlí nad tím, co by měli klientům říci,…

Článek v rámci předplatného Jak se chovat během prvních 10 nejdůležitějších minut schůzky

Pravdou je, že o úspěchu nebo neúspěchu obchodu je většinou rozhodnuto v …

Článek v rámci předplatného 8 otázek, které vám pomohou určit, zda s klientem ztrácíte čas

Dobrý obchodník pozná nejen to, když má před sebou jedinečnou příležitost,…

Článek v rámci předplatného 6 vědecky podložených tipů, jak být přesvědčivý

Schopnost přesvědčit ostatní a dostat je na vaši stranu je pro prodej zcela…

Článek v rámci předplatného Co si počít s nervózním klientem na schůzce?

Když se bavíme o obchodní schůzce, většinou si představujeme, že je to…

Článek v rámci předplatného Analýza potřeb: Základní otázky

Před každou nabídkou ze strany prodejce musí proběhnout analýza potřeb…

Článek v rámci předplatného Chyby, které zhatí úspěšné uzavření obchodu

Zjistit příčinu toho, proč obchod nevyšel, je někdy až překvapivě zapeklitý…

Článek v rámci předplatného Nebojte se mluvit o ceně

Mnoho obchodů se neuskuteční kvůli ceně. Nelze však říci, že by klienti na…

Výpis 222234 z celkem 454